تاریخ انتشار۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 164492

خلق حماسه ای دیگر در روز جهانی قدس

مردم ایران اسلامی امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر از مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند .
خلق حماسه ای دیگر در روز جهانی قدس
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با شکوهتر از سالهای گذشته در تهران و ۷۷۰ شهر و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است  تا جهان بار دیگر نظاره گر خروش امت ایران اسلامی علیه استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی باشد. 
مردم ایران اسلامی در شهرها و روستاهای کشورمان راهپیمایی خود را به سمت میعادگاه های نماز جمعه آغاز کرده تا همگام با سایر ملل، ندای مظلومیت زنان و کودکان به خون خفته فلسطینی را بار دیگر فریاد بزنند و آخرین پایگاه نژاد پرستی جهان را به لرزه در آورند. 
مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح امروز آغاز ‌شده که در مسیرهای ۹‌گانه به سمت میعادگاه نماز جمعه در دانشگاه تهران با حضور امت قدرشناس و همیشه در صحنه برگزار شد. 
راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا پرچم رژیم جعلی صهیونیستی را در چند نقطه از راهپیمایی به آتش کشیدند. همچنین در بخش‌های مختلفی از مسیر راهپیمایی پرچم رژیم صهیونیستی در زیر پای راهپیمایان تهرانی لگدکوب می‌شود. 
مردم تهران در قالب گروهها و دسته هایی با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، روز جهانی قدس یوم الله یوم الله، بنیانگذار امروز روح الله روح الله و با در دست داشتن پرچم هایی با مضامین القدس النا و نصرمن الله و فتح قریب اوج انزجار خود از رژیم صهیونیستی را بیان کرده و از مردم غزه دفاع می کنند. در این میان حضور زنان و کودکان برای دفاع از کودکان غزه چشمگیر است.
اقشار مختلف مردم با در دست داشتن تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و همچنین پرچم‌های فلسطین، لبنان و سوریه و دست نوشته ها و پلاکاردهایی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در حال حرکت به سمت دانشگاه تهران هستند.
راهپیمایان شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «یا‌ایها‌المسلمون، اتحدوا اتحدوا» و ... سر می‌دهند.
پلاکاردهایی با نوشته های «فلسطین قطعا آزاد خواهد شد» و «نصرمن‌الله و فتح‌القریب» و «مسلمانان کالاهای اسرائیلی را تحریم کنید» در دست راهپیمایان است. 

اوجگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار مردم بی دفاع فلسطین در روزهای اخیر باعث شده است تا
مردم ایران با حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس فریاد ازادی قدس شریف از چنگال صهیونیست ها را فریاد بزنند.
https://taghribnews.com/vdcdno0fxyt09o6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی