تاریخ انتشار۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 260396

تأکید سازمان ملل بر راه حل تشکیل دو کشور برای تحقق صلح در فلسطین/ پیشنهاد لیبرمن به حماس برای احداث بندر و فرودگاه در قبال خلع سلاح

فرستاده ویژه صلح سازمان ملل به خاورمیانه تأکید کرد که راه حل تشکیل دو کشور همچنان تنها راهکار موجود برای تحقق صلح و سازش بین طرفین فلسطینی و اسرائیلی است.
تأکید سازمان ملل بر راه حل تشکیل دو کشور برای تحقق صلح در فلسطین/ پیشنهاد لیبرمن به حماس برای احداث بندر و فرودگاه در قبال خلع سلاح
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "نیکولای" ملادینوف در نشست شورای امنیت به منظور بررسی منازعه فلسطینی صهیونیستی در پی اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیرامون راه حل تشکیل دو کشور، اظهار داشت که این راه حل تنها راهکار موجود برای تحقق صلح در فلسطین است.
 
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از استقبال از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید گفته بود که از راه حلی که طرفین فلسطینی و صهیونیستی بر سر آن به توافق برسند، حمایت می کند.

خبر دیگر اینکه، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که در صورت دست برداشت جنبش مقاومت اسلامی "حماس" از احداث تونل و تولید موشک، احداث بندر و فرودگاه در نوار غزه و ایجاد منطقه صنعتی در گذرگاه های کرم ابو سالم و ایرز را تضمین خواهد کرد و فرصت کار برای نزدیک به 40 هزار نفر از ساکنان غزه ایجاد خواهد شد.

"اویگدور لیبرمن" اعلام کرد که جنبش حماس باید اجساد نظامیان صهیونیستی را از غزه به "اسرائیل" بازگرداند و  اسرائیلی هایی را که به اسارت گرفته است، آزاد کند.
 

 
 
https://taghribnews.com/vdcdnz0x9yt09s6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی