تاریخ انتشار۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۸:۲۸
کد مطلب : 188946
امام جمعه سنندج:

تجاوز عربستان به یمن جنایت علیه بشریت است/تضعیف بنیان خانواده های اسلامی هدف فرهنگی دشمنان است

امام جمعه سنندج تجاوز نیروهای سعودی به یمن را محکوم کرد و گفت: تجاوز عربستان به یمن جنایت علیه بشریت است.
تجاوز عربستان به یمن جنایت علیه بشریت است/تضعیف بنیان خانواده های اسلامی هدف فرهنگی دشمنان است
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، "ماموستا عبدالرحمن خدایی" در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: تجاوز نیروهای نظامی رژیم عربستان سعودی و برخی کشورهای عربی به خاک یمن در راستای تحقق اهداف پلید استکبار جهانی بوده و باید هرچه زودتر متوقف شود.

وی افزود: متأسفانه عربستانی که خود را خادم ‌الحرمین می‌ نامید هم‌ اکنون به خائن ‌المسلمین تبدیل شده است و به جان و مال مسلمانان بی ‌دفاع یمنی تجاوز و تعدی می ‌کند.

امام جمعه سنندج خاطر نشان کرد: کشتار زنان و کودکان بی ‌دفاع یمنی جنایت علیه بشریت محسوب شده و رژیم آل ‌سعود برای راضی نگه ‌داشتن اربابان غربی خود دست به این اقدام ضد انسانی و ضد اسلامی زده است و در نهایت با شکست مواجه خواهد شد و چیزی جز رسوایی برای آل سعود باقی نخواهد ماند.

ماموستا خدایی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته بر ضرورت فراهم کردن زمینه های لازم برای تسهیل امور ازدواج جوانان در جامعه و تقویت بنیان خانواده ها تأکید کرد.

وی افزود: تضعیف بنیان خانواده های اسلامی هدف فرهنگی دشمنان اسلام بوده و باید با تمام توان در این مسیر قدم برداریم چرا که هم اکنون به دلیل تبلیغات گسترده رسانه ‌ای دشمنان اسلام شاهد هجمه‌ های فرهنگی و نفوذ فرهنگ منحط غرب در بین خانواده‌ ها هستیم.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته نیز با تبریک روز ارتش به دلاورمردان ارتشی اظهار داشت: امنیت و آسایش جامعه اسلامی مرهون تلاش ‌های شبانه ‌روزی نیروهای خدوم نظامی و انتظامی است.

وی افزود: در سایه وحدت و همدلی و امنیت و آرامش جامعه اسلامی ایران شاهد اقتدار و تعالی روزافزون کشور هستیم و باید همواره شکرگذار این نعمت الهی باشیم.
 
 
https://taghribnews.com/vdcdoj0f9yt0jn6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی