تاریخ انتشار۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : 269045

اولین نشست شورای راهبردی کنگره ملی شهدای گمنام و مفقودین برگزار شد

اولین نشست "شورای راهبردی کنگره ملی شهدای گمنام و مفقودین" در تهران برگزار شد.
اولین نشست شورای راهبردی کنگره ملی شهدای گمنام و مفقودین برگزار شد
به گزارش خبرگزاری تقریب، اولین نشست "شورای راهبردی کنگره ملی شهدای گمنام و مفقودین" دیشب با حضور آیت الله "محسن اراکی" دبیرکل مجمع جهانی تقریب و جمعی از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امرای ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل مجمع جهانی تقریب در تهران برگزار شد.
 
آیت الله اراکی در این نشست طی سخنانی تأکید کرد: فلسفه اصلی این کنگره این است که ما فرهنگ شهادت، ایثار و ارزش های شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.
 
وی با بیان اینکه ما امروز با تهاجم گسترده ای از سوی دشمنان مواجه هستیم که هدف اصلی این تهاجم نسل جوان جامعه است، اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه هایی که باید در برابر این تهاجم انجام گیرد احیای یاد شهداء و اهداف و آرمان های آنهاست.
 
دبیرکل مجمع جهانی تقریب با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای نشر فرهنگ دینی، مسئله احیای ارزش های دفاع مقدس است، گفت: ما باید تلاش کنیم تا ارزش های نهفته دفاع مقدس را خوب عرضه کنیم تا به یک فرهنگ عمومی در جامعه به ویژه میان نسل جوان جامعه تبدیل شود.
 
کنگره ملی شهدای گمنام و مفقودین با هدف گسترش فرهنگ ایثار و استقامت؛ تقویت باورها و ارزش های انقلاب اسلامی از طریق برنامه ریزی دائمی و دقیق جهت استفاده از پتانسیل عظیم فرهنگی مقوله شهدای گمنام و مفقودین در جنگ نرم، تجلیل و الگو سازی مادران و همسران شهدای مفقودالاثر به عنوان نماد و کوه ایثار و مقاومت، تقویت همدلی و وحدت ملی بین اقشار مختلف جامعه در سایه موج معنوی ایجاد شده، پرداختن به اوج مظلومیت عاشورایی رزمندگان مفقود بویژه خانواده های آنها و ایجاد بستر قانونی جهت خدمت رسانی ویژه به خانواده های مفقودین ایجاد شده است.
 
 
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcdon0xkyt09z6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی