تاریخ انتشار۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب : 289449
امام جمعه اهل سنت شاهین دژ :

​استکبار به دنبال شکست وحدت مسلمانان در هر قالبی است

تنا - استان آذربایجان غربی
امام جمعه اهل سنت شاهین دژ گفت: استکبار به سردمداری آمریکا و اسرائیل به دنبال شکست وحدت مسلمانان در هر قالبی است.
​استکبار به دنبال شکست وحدت مسلمانان در هر قالبی است
ماموستا حاصل بالقچی در گفتگو با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: استکبار در راستای اهداف شوم خود جهان اسلام را با چالش های مختلف از جمله داعش، تجزیه طلبی کردستان و... مواجه می کند.

وی تاکید کرد: توطئه استقلال کردستان عراق از جانب آمریکا و انگلیس است که وقتی دیدند داعش روبه نابودی است این توطئه را برپا کردند.

امام جمعه اهل سنت شاهین دژ اذعان کرد: علما با بصیرت و آگاه به مسائل زمان اجازه نمی دهند دشمنان در حق مسلمانان ظلم و تجاوز کنند و امروز امت اسلامی با ایمان راسخ و همتی بلند در برابر دشمنان مقاومت می کنند.

بالقچی اضافه کرد: همراهی مردم با بصیرت و اقدام انقلابی مسئولین در برابر دشمنان، موجب قدرت و عزت کشور ایران و تقویت دین اسلام در جهان می شود.

امام جمعه اهل سنت شاهین دژ در ادامه به سخنان ترامپ اشاره کرد و اظهار داشت: سخنان شوم ترامپ پشیمانی کشور آمریکا را در پی دارد.

بالقچی با بیان اینکه سخنان سخیف ترامپ در سازمان ملل عمق دشمنی آمریکایی‌ها با ملت بزرگ ایران اسلامی بود، اضافه کرد: سخنان ترامپ از روی عقل نیست و باید از مردم جهان اسلام به خاطر توهین و تهدید مسلمانان عذرخواهی کند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران از تهدیدات آمریکا هراسی نداشته و همگی پشتیبان نظام هستند، تصریح کرد: آمریکا و استکبار جهانی با رواج گروه های تروریستی و تکفیری و نقشه شوم برای تجزیه طلبی کشورهای اسلامی از جمله مطرح کردن استقلال اقلیم کردستان، سعی دارند مسلمانان کشورهای اسلامی را متفرق کنند.

وی گفت: علمای اهل سنت این سخنان سخیف را محکوم می کنند و اعلان می دارند ایران اسلامی با وجود نعمت رهبری همیشه پیروز و سربلند خواهد بود.
https://taghribnews.com/vdcdon0xnyt0jo6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی