تاریخ انتشار۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 174347

اعتراض به برگزاری انتخابات بحرین مقابل سفارت این کشوردرلندن

تنا-لندن
معترضان بحرینی در لندن از دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا و دولت این کشور خواستند که دست از حمایت از حکومت مستبد آل خلیفه بردارد تا مردم بحرین بتوانند آینده سیاسی کشورشان را در یک روند مبتنی بردموکراسی رقم بزنند.
اعتراض به برگزاری انتخابات بحرین مقابل سفارت این کشوردرلندن
جمعی از اتباع بحرینی مقیم لندن بعدازظهر روز سه شنبه 27 آبانماه در یک تجمع اعتراض آمیز مقابل سفارت بحرین در لندن مخالفت خود را با برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور اعلام کردند .
به گزارش خبرنگار تقریب (تنا) از لندن ،تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردها ،پارچه نوشته ها وعکس هایی از قربانیان حوادث بحرین ،با سر دادن شعارهایی علیه رژیم استبدادی آل خلیفه اعلام کردند که انتخابات فرمایشی پیش رو ،حرکتی نمایشی از سوی حاکمان دیکتاتور بحرین است که بدنبال تثبیت اوضاع سیاسی به نفع خود می باشند.
رأی گیری برای انتخابات در بحرین هفته آینده برگزار خواهد شد ، اما برای اتباع این کشور که در خارج از بحرین زندگی می کنند این رأی گیری از روز سه شنبه آغاز شد .
به گزارش خبرنگار تقریب این رأی گیری در حالی در لندن برگزار شد که تنها عده اندکی از شهروندان بحرینی برای شرکت در انتخابات به سفارت این کشور مراجعه کرده اند .
در این حال مقابل سفارت بحرین در لندن تظاهرکنندگان شعار می دادند رژیم آل خلیفه باید ساقط شود .آنان همچنین خواهان برگزاری انتخاباتی آزاد هستند که طی آن مردم بتوانند به کاندیداهای واقعی خود رأی دهند.
تجمع کنندگان از دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا و دولت این کشور خواستند که دست از حمایت از حکومت مستبد آل خلیفه بردارد تا مردم بحرین بتوانند آینده سیاسی کشورشان را در یک روند مبتنی بردموکراسی رقم بزنند.
مخالفین همچنین اظهار داشتند که برگزاری انتخابات نمایشی واقعیت های موجود در بحرین را تغییر نخواهد داد و مردم این کشور تا تحقق همه خواسته های خود به تظاهرات ومخالفت های مسالمت آمیز خود ادامه خواهند داد.
https://taghribnews.com/vdcdoo0f5yt05s6.2a2y.html
مرجع : خبرنگار تنا- لندن
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی