تاریخ انتشار۲۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : 284642
شیخ نعیم قاسم:

پیروزی حزب الله بر تکفیری‎ها، آینده لبنان و منطقه را ترسیم کرد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که پیروزی حزب الله بر صهیونیست‌ها و تکفیری‎ها سبب ترسیم ‌آینده لبنان و منطقه شد.
پیروزی حزب الله بر تکفیری‎ها، آینده لبنان و منطقه را ترسیم کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شیخ نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی که در مجتمع حضرت زینب(س) منطقه "بئرالعبد" برگزار شد، گفت: حزب الله با دو دشمن مقابله کرد؛ در سال 2006 با صهیونیست ها و  در سال 2011 با تکفیری ها جنگید.

وی افزود: تکفیری ها به دست رژیم صهیونیستی به وجود آمد و این رژیم آنها را به عنوان ابزار خود در منطقه قرار داد تا بتواند پروژه توسعه خود را در منطقه دنبال کند.

نعیم قاسم اظهار داشت: حزب الله توانست در دو میدان به پیروزی استراتژیکی دست یابد که آینده لبنان و منطقه را ترسیم می کند؛ این پیروزی ها، پیروزی پروژه مقاومت و شکست پروژه صهیونیستی است.

"شیخ نعیم قاسم" بر ضرورت استفاده مسؤولان لبنانی از این پیروزی تأکید کرد و اظهار داشت: کشمکش سیاسی در این زمینه بی فایده است.

وی همچنین خواستار ایستادگی قاطع در برابر فساد موجود در سراسر لبنان، خروج این کشور از بحران ها، اجرای قانون و فعال سازی دستگاه های نظارتی شد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: حزب الله حامی فراهم شدن مقدمات انتخابات آسان است؛ انتخابات کنونی پایگاه مهمی در تاریخ لبنان محسوب می شود.
https://taghribnews.com/vdcdoo0xxyt0j96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی