تاریخ انتشار۱۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : 244042

وزارت خارجه انفجارهای تروریستی سوریه را محکوم کرد

اقدام تروریستهای جنایتکار تکفیری و حامیان وهابی آنها در هدف قرار دادن شهروندان غیرنظامی، نشانه عجز و شکست آنها در نبرد نظامی و رؤیاهای خام سیاسی آنها در منطقه است.
وزارت خارجه انفجارهای تروریستی سوریه را محکوم کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "بهرام قاسمی" سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکوم کردن حملات تروریستی زنجیره ای در نقاط مختلف سوریه در استانهای طرطوس، حمص، حسکه و حومه دمشق که منجر به کشته شدن دهها نفر از مردم بیگناه این کشورشد، با دولت و ملت سوریه ابراز همدردی کرد.

قاسمی خاطرنشان ساخت: اقدام تروریستهای جنایتکار تکفیری و حامیان وهابی آنها در هدف قرار دادن شهروندان غیرنظامی، نشانه عجز و شکست آنها در  نبرد نظامی و  رؤیاهای  خام سیاسی آنها در منطقه است که  منجر به تکرار روزمره اینگونه جنایات دهشتناک  و به وجود  آورنده صحنه های دردناک و شرم آور در سوریه و عراق و یمن شده است.

سخنگوی وزارت خارجه تأکید کرد: مجامع ببن المللی و جامعه جهانی باید دست از بی تفاوتی نسبت به آمران، حامیان و مسببان  این جنایات شرم اور برداشته و در اجرای مسؤولیت  تاریخی،قانونی و انسانی خود درجهت مقابله ریشه ای با تروریسم تکفیری جدیت اساسی و  لازم را  نشان دهند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcdoo0xxyt0oz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی