تاریخ انتشار۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : 283049
دبیر کمیته اجرایی یادبود سرداران بی سر و اربعین شهید حججی :

حضور فعال جریانهای مردمی نقش بسزایی در مبازره با جریان تکفیری خواهد داشت

تنا – استان قم
دبیر کمیته اجرایی یادبود سرداران بی سر و اربعین شهید حججی : حضور فعال جریان های مردمی خاصه علما و روحانیون نقش بسزایی در مسیر آزادی خواهی و مبازره با جریان تکفیری خواهد داشت .
حضور فعال جریانهای مردمی نقش بسزایی در مبازره با جریان تکفیری خواهد داشت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آخرین  جلسه کمیته اجرایی مراسم یادبود سرداران بی سر و اربعین شهید حججی با حضور نمایندگان ستاد برگزاری مراسم برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین فولادی دبیر کمیته اجرایی این مراسم در ابتدای این جلسه گزارشی از آخرین اقدامات دستگاه های متولی در اجرایی نمودن مراسم سرداران بی سر ارائه نموده و نسبت به تقویت تبلیغات در فضای مجازی تاکید نمود .
 
وی در ادامه  اظهار داشت : برگزاری این مراسم در آستانه ایام سوگواری اباعبدالله الحسین در ماه محرم فرصت مناسبی است که فلسفه قیام عاشورا و آزادی خواهی را از طرق مختلف به جامعه مخاطبین خود تبیین نماییم.
 
دبیر کمیته اجرایی یادبود سرداران بی سر با اشاره به  فاجعه نسل کشی مسلمان در میانمار افزود: حضور و حمایت جمهوری اسلامی ایران در منطقه عراق , سوریه و لبنان در دفاع از مظلومین و مقابله با جریانهای مختلف وهابی و سلفی که با حمایت مستقیم  پرچم دار استکبار جهانی امریکا و پشتیبانی بی پرده حکومت وهابی عربستان صورت گرفت , نهایتا جنایات و نسل کشی مسلمانان در کشور میانمار را با  هدایت و پشتیبانی مستقیم رژیم غاصب اسراییل منجر گردید که متاسفانه با سکوت مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر همراه شد .
 
وی تاکید کرد : در چنین شرایطی وحدت جهان اسلام مرکز ثقلی برای مقابله و به عقب نشاندن افراطیون در جهان خواهد بود و از طرفی فعالیت جدی دیپلماسی دولت جمهوری اسلامی ایران و حضور فعال و مجدانه جریانهای مردمی خاصه روحانیون و علما و حوزه های علمیه قطعا نقش بسزایی  خواهد داشت که امیدواریم مراسم سرداران بی سر که در تجلیل و گرامی داشت شهدایی که در مسیر آزادی خواهی و عدالت طلبی در مبارزه با جریانات تکفیری و افراطی جان خود را تقدیم نمودند به این مهم منتج گردد .
 
وی در پایان اظهار امیدواری کرد :  ان شاالله در مراسم سرداران بی سر که در روز یکشنبه  26 شهریور ساعت 20 در شبستان امام خمینی (ره)  حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می گردد شاهد حضور بی نظیر و کم سابقه علما , روحانیون , طلاب و اقشار همیشه در صحنه استان قم بوده و باشیم .
 
گفتی است ستاد برگزار کننده مراسم یادبود «سرداران بی سر» به مناسبت اربعین شهید حججی عبارتند از :   آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س), مرکز مدیریت حوزه های علیمه قم , مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی , جامعه المصطفی العالمیه, مجمع جهانی اهل بیت (ع) ,دفتر تبلیغات اسلامی ,  سپاه علی ابن ابی طالب (ع) استان قم , صدا و سیما مرکز قم , تیپ ۸۳ روحانیون مستقل امام صادق (ع) , سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم , سازمان تبلیغات اسلامی قم , دبیر خانه کنگره جهانی مقابله با جریان های تکفیری  و  مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران .
 
 
https://taghribnews.com/vdcdos0xnyt0jz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی