تاریخ انتشار۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸
کد مطلب : 272942
مدير كل تبليغات اسلامي كردستان:

اثار و تأليفات حوزه تقريب مذاهب در كردستان حمايت ويژه مي شود

مدير كل تبليغات اسلامي استان كردستان گفت:هر ساله فعاليت ها و برنامه هاي شاخصي در حوزه تقريب بين مذاهب اسلامي با محوريت مناطق مرزي و روستايي در استان برگزار مي شود و آثار و تاليفات فرهنگي و ديني مورد حمايت قرار مي گيرد اما در سال ٩٦ اعتبارات ويژه اي در اين راستا مصوب كرده ايم.
اثار و تأليفات حوزه تقريب مذاهب در كردستان حمايت ويژه مي شود
به گزارش خبرنگار تقريب از سنندج،حجت الاسلام مختار كرمي امروز در جمع خبرنگاران خبرگزاري ها و پايگاه هاي خبري فعال در استان كردستان اظهار كرد:با توجه به درخواست هاي مردمي و اولويت هاي فرهنگي اين سازمان در سال جاري كتابخانه عمومي تبليغات اسلامي با رويكردي نوين فعاليت خود را دوباره آغاز خواهد كرد. 

حجت الاسلام كرمي افزود:دشمنان خيلي تلاش كردند كه حوادث تهران را به كرد و أهل سنت ربط بدهند اما نخبگان كرد و أهل سنت كشور به خوبي در اين خصوص وارد ميدان شدند و به روشنگري پرداختند.

وي خاطرنشان كرد:تأثير رسانه در تغيير فرهنگ بشري بسيار ويژه است و وضعيت رسانه ها در ايران با تمام نقاط دنيا متفاوت است و اين مهم جايگاه و نقش رسانه ها را بيش از پيش مي كند.

مدير كل تبليغات اسلامي كردستان به تشريح فعاليت هاي اين نهاد انقلابي در حوزه تقريب بين مذاهب اسلامي پرداخت و افزود:جامعه بشري براي پيشبرد أمور نياز به تبليغات دارند و براي تبيين ارزش هاي اسلامي نيازمند تبليغ هستيم.

كرمي برگزاري نشست هاي تقريبي، برگزاري برنامه هاي ويژه هفته وحدت در مناطق روستايي را از جمله برنامه هاي سال گذشته عنوان كرد و گفت:در كردستان ١٢٨هزار نَفَر سادات داريم و هشت درصد مردم كردستان سادات هستند و در اين مسير نيز برنامه هاي ويژه اي را در سال اجرا مي كنيم.

مدير كل تبليغات اسلامي كردستان اظهار كرد:از تأليفات أهل سنت منطقه حمايت مي شود و در سال جاري نيز اين حمايت ها تداوم خواهد داشت و براي تقويت فعاليت هاي حوزه تقريب بين مذاهب اسلامي فعاليت هاي گسترده تري إجرايي خواهد شد.
 
https://taghribnews.com/vdcdox0xxyt05n6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی