تاریخ انتشار۱۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 167732
امام جمعه موچش:

هدف گروه‌های تکفیری، جنگ با اسلام، مسلمانان و قرآن است

تنا- اختصاصی
امام جمعه اهل سنت موچش بر تقویت وحدت و انسجام بین پیروان مذاهب مختلف اسلامی در برابر نفوذ جریان تکفیری و تندرو در منطقه تأکید کرد.
هدف گروه‌های تکفیری، جنگ با اسلام، مسلمانان و قرآن است
"ماموستا اقبال بهمنی" امام جمعه اهل سنت موچش در گفتگو با خبرنگار تقریب در سنندج، اظهار داشت: امروز شاهد جنایات گروه‌های تروریستی علیه مسلمانان در کشورهای منطقه هستیم.

وی افزود: هم اکنون گروه تروریستی داعش در کشور عراق که از جنس غیر مسلمانان است به نام اسلام دست به جنایت می ‌زنند و با هدف تخریب چهره اسلام و مسلمانان وارد میدان شده اند.

امام جمعه موچش با اشاره به اینکه جنگ گروه‌های تکفیری، جنگ با اسلام، مسلمانان و قرآن است، افزود: دشمنان اسلام وقتی از جنگ فیزیکی با مسلمانان ناکام ماندند، مسلمانان را به جان هم انداختند و گروه‌های تروریستی را به نام اسلام به عرصه آوردند.

این روحانی برجسته اهل سنت کشور به کشتار مردم بی‌گناه در کشور عراق به دست گروه تروریستی داعش اشاره کرد و افزود: کسانی که هنوز درباره معرفی تکفیری‌ها و داعش در تردید هستند باید به خود آیند و در برابر این توطئه جدید دشمنان اتحاد و انسجام داشته باشند.

وی حضور گروه‌های تروریستی در عراق را جنگ علیه قرآن عنوان کرد و ادامه داد: امروز وظیفه همه مسلمانان جهان، اتحاد و همبستگی برای شکست گروه‌های مختلف تروریستی از جمله داعش است و در این مسیر نیز تمسک به آیات قرآن کریم باید برنامه و رهنمون همه ما باشد.
https://taghribnews.com/vdcds50fxyt0956.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی