تاریخ انتشار۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 166931
عالم اهل سنت لبنان:

امت اسلامی برای حمایت از فلسطین همبستگی داشته باشد

تنا – بیروت
رئیس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان خواستار همبستگی امت اسلامی برای حمایت از مسئله فلسطین و مقابله با جنایتهای رژیم صهیونیستی شد.
امت اسلامی برای حمایت از فلسطین همبستگی داشته باشد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شّیخ هاشم منقارة با اشاره به تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، از موضع ضعیف اعراب در برابر این جنایات و موضع منفعلانه كشورهای عربی در حمایت از برادران فلسطینی خود، به شدت انتقاد كرد.

وی اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی ناشی از كوتاهی اعراب و مسلمانان در حمایت از فلسطینیان و مشغول شدن به جنگهای داخلی است.

رئیس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی افزود: در حالی كه در كشورهای عربی و اسلامی به نام جهاد شاهد درگیریهای داخلی هستیم ، مسئله فلسطین و نوار غزه به فراموشی سپرده شده است.

شیخ هاشم منقاره در ادامه گفت: دهها ارتش عربی وجود دارند اما نسبت به حفظ كرامت امت اسلامی و مقدسات آن عاجزند و تنها هدف خود را حفظ حاكم ظالم تعریف كرده اند؛ ما از ملتهای عربی و اسلامی می خواهیم با همبستگی و یكپارچگی در برابر جنایتهای صهیونیستی بایستند.

وی ضمن تقدیر از مردان مقاومت اسلامی فلسطین و محكوم كردن جنایت ترور ۳ نفر از فرماندهان حماس، تاكید كرد: زمانی كه یكی از جهادگران مقاومت به شهادت می رسد فردی دیگر از آنان جایگزین می شود و راه او را ادامه می دهد.

https://taghribnews.com/vdcds90ffyt09n6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی