تاریخ انتشار۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 166733

برگزاری سیزدهمین دوره اعطای جایزه ۱۰۰ هزار دلاری علوم و تکنولوژی بانک توسعه اسلامی

سازمان سرمایه‌گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران از برگزاری سیزدهمین دوره اعطای جایزه ۱۰۰هزار دلاری علوم و تکنولوژی بانک توسعه اسلامی خبرداد.
برگزاری سیزدهمین دوره اعطای جایزه ۱۰۰ هزار دلاری علوم و تکنولوژی بانک توسعه اسلامی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سازمان سرمایه‌گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران، اعلام کرد: سیزدهمین دوره اعطای جایزه یکصد هزار دلاری علوم و تکنولوژی بانک توسعه اسلامی برگزار می‌شود.

بانک توسعه اسلامی در نظر دارد، به منظور شناسائی و تشویق موسسات شایسته علمی و تحقیقاتی و ایجاد فضای رقابتی بین موسسات ۵۶ کشور اسلامی عضو بانک مذکور، حسب روال هر ساله، سه جایزه که هر یک شامل جایزه نقدی به مبلغ یکصد هزار دلار، نشان افتخار و گواهینامه است، را به سازمانها، نهادها، دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی که دارای تحقیقات و دستاوردهای برجسته در رشته‌‌های علوم و تکنولوژی هستند، اعطا نماید.

بر پایه این گزارش، این تحقیقات باید دارای تاثیر شگرف بر توسعه اجتماعی، اقتصادی کشورهای عضو بوده و در یکی از زمینه‌های مهندسی مواد، بیوتکنولوژی،‌ داروسازی و پزشکی،‌ کشاورزی، فناوری اطلاعات، علوم دارویی، میکروالکترونیک صنعتی، نانوتکنولوژی و منابع انرژی جایگزین باشند.

متقاضیان شامل موسسه یا واحد پژوهشی و تحقیقاتی از بخشهای خصوصی، دولتی، منطقه‌ای و بین‌المللی باید به وب‌سایت بانک توسعه اسلامی به نشانی www.isdb.org مراجعه و ضمن مطالعه بروشور و جزئیات رقابت مذکور از بخش جایزه علوم و تکنولوژی (صفحه اول سایت)، نسخه الکترونیکی فرمهای مرتبط را حداکثر تا تاریخ ۸ آبان ماه ۱۳۹۳ تکمیل و از طریق نشانی الکترونیکی STPrize۱۴۳۶@isdb.org به بخش مربوطه در بانک توسعه اسلامی ارسال نمایند (در صورت تمایل، ضمائم و مقالات نیز قابل ارسال هستند).

متقاضیان همچنین باید به منظور انجام پیگیری، ضمن ارسال رونوشت نامه الکترونیکی فوق‌الذکر به دفتر این سازمان به نشانی الکترونیکیloans@investiniran.ir مراتب را طی نامه‌ای رسمی با عنوان مدیرکل دفتر وامها، مجامع و موسسات بین‌المللی این سازمان اعلام نمایند، تا متعاقباً موضوع به صورت رسمی به ریاست بانک توسعه اسلامی منعکس و مورد پیگیری قرار گیرد.

این گزارش می افزاید: در سالهای گذشته شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری موفق شد به ترتیب طی سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ میلادی گواهینامه موفقیت و جایزه یکصد هزار دلاری آن را به پاس دستاوردهای قابل تقدیر و فناوریهای برجسته در زمینه علوم و تکنولوژی دریافت نماید.
https://taghribnews.com/vdcds90fsyt0956.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی