تاریخ انتشار۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : 216638
سید علی فضل الله:

چالش مهم جهان اسلام، رژیم صهیونیستی است/ باید در اجلاس وحدت به دنبال ابتکار عمل باشیم

عالم برجسته لبنانی تأکید کرد: مهمترین چالش جهان اسلام وجود رژیم صهیونیستی است که برای بقای خود به هر حیله ای دست می زند.
چالش مهم جهان اسلام، رژیم صهیونیستی است/ باید در اجلاس وحدت به دنبال ابتکار عمل باشیم
به گزارش خبرنگار تقریب(تنا)، سید علی فضل الله در مراسم اختتامیه بیست و نهمین کنفرانس وحدت اسلامی با اشاره به اینکه امروز همه مسلمانان نیاز مبرم به وحدت دارند تا بتوانند در برابر چالشها ایستادگی کنند، خاطرنشان کرد: در این شرایط دشوار باید نشان داد که وحدت می تواند عامل نجات ما و موجب ناامیدی دشمنان تفرقه انگیز ما باشد.
 
این عالم لبنانی با بیان اینکه یکی از مشکلات بزرگ جامعه اسلامی تفرقه و نبود وحدت است، افزود: تفرقه افکنان بی شرمانه به دنبال وارونه کردن چهره اسلام هستند لذا ما باید در اجلاس وحدت به دنبال ابتکار عمل و یافتن راه حلی برای تحقق وحدت عملی باشیم.
 
حجت الاسلام و المسلمین فضل الله راه های خروج از فتنه دشمنان را نقش مهم علما و ایجاد جبهه مقاومت علیه دشمنان دانست و گفت: علمای مسلمان و مراجع دینی باید با صدور فتوا، فتنه ها را خاموش کنند.
 
وی همچنین تکفیر را خطر بزرگ امت اسلامی برشمرد و گفت: نباید اجازه دهیم ترس شیعه و سنی از یکدیگر که از اقدامات تکفیری ها است در میان جوامع اسلامی تعمیم داده شود.
 
فضل الله در پایان موضع انفعالی مسلمانان در برابر دشمنان را مشکل بزرگ امت اسلامی دانست و تأکید کرد: تأکید بر مشترکات مسلمانان می تواند راه را برای وحدت عملی هموار کند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcds90xjyt0f96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی