تاریخ انتشار۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۹:۲۸
کد مطلب : 209636
//دو خبر از فلسطین//

تاکید حماس بر تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس/ تظاهرات در تل آویو علیه نتانیاهو

حماس با تاکید بر تشکیل کشور مستقل فلسطینی به پایتخی قدس شریف، اعلام کرد: تا زمانی که فلسطین تحت اشغال باشد، وضعیت جهان بهتر نمی شود.
تاکید حماس بر تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس/ تظاهرات در تل آویو علیه نتانیاهو
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جنبش "حماس" از سازمان ملل خواست به طولانی ترین اشغالگری در دوره معاصر پایان داده و در تلاش برای تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف و بازگرداندن ملت فلسطین به شهر و دیار خود باشد که به زور از آن بیرون رانده شده اند.
 
این جنبش تاکید کرد: تا زمانی که فلسطین تحت اشغال باشد و ملت فلسطین در معرض قتل و کشتار و کوچ اجباری به دست نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی قرار داشته باشند، وضعیت جهان بهتر از این نخواهد شد.
 
خبر دیگر این که هزاران صهیونیست شامگاه شنبه تظاهرات گسترده ای را در میدان رابین در مرکز شهر تل آویو در محکومیت ناتوانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دولت متبوعش در زمنیه تامین امنیت آنان و بازگشت آرامش به اراضی اشغالی برگزار کردند.
 
تظاهرات کنندگان با سردادن شعارهایی خواستار برکناری نتانیاهو و یا بازگشت امنیت و آرامش به اراضی اشغالی پس از موج عملیات های مقاومتی فلسطینیان از ابتدای ماه جاری شدند.
 
این در حالی صورت می گیرد که عملیات های انفرادی و ضد صهیونیستی فلسطینیان علیه شهرک نیشنان و نظامیان صهیونیست هر روز بیشتر می شود و در این عملیات ها تاکنون 10 صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از 250 نفر دیگر مجروح شده اند و همین مساله ترس و وحشت صهیونیست ها را در پی داشته است.
 
https://taghribnews.com/vdcdsn0x9yt0z96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی