تاریخ انتشار۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۹:۰۱
کد مطلب : 263537
امام جمعه سنندج:

منویات رهبری در حوزه اشتغال و تولید ملی جدی گرفته شود/وحدت ملی ایرانیان زمینه ساز توسعه و آبادانی همه جانبه است

امام جمعه سنندج بر توجه جدی مردم و مسئولان نسبت به منویات رهبری در پیام نوروزی سال 96 در خصوص رفع دغدغه اشتغال جوانان و ارتقای تولید ملی تأکید کرد.
منویات رهبری در حوزه اشتغال و تولید ملی جدی گرفته شود/وحدت ملی ایرانیان زمینه ساز توسعه و آبادانی همه جانبه است
ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت و گو با خبرنگار تقریب در سنندج اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با نام گذاری سال های شمسی مسیر حرکت و برنامه ریزی کشور را برای تحقق یک هدف روشن می کنند و امسال نیز بنا بر تشخیص عالمانه خویش سال 96 را با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام نهاده اند.

وی افزود: دغدغه اشتغال و تقویت تولید ملی همواره به عنوان دغدغه ای مهم از سوی رهبری مطرح بوده است و در استان هایی محروم و توسعه نیافته همچون کردستان این دغدغه به عینه قابل لمس و مشاهده است.

امام جمعه سنندج تأکید کرد: امیدوارم امسال سالی پر از خیر و برکت برای همه مردم کشور ایران اسلامی و شهروندان کردستانی باشد و شاهد نگاه ویژه مسئولان ارشد کشوری به این استان محروم و مرزی باشیم.

ماموستا خدایی افزود: انتظار می رود مسئولان ارشد استانی و کشوری دغدغه های مردم کردستان در حوزه اشتغال را جدی بگیرند و با توجه به اینکه کردستان یکی از استان های ضعیف کشور از لحاظ اشتغال جوانان تحصیلکرده و توانمند است انتظار می رود در سال 96 شاهد نگاه ویژه ای نسبت به این استان باشیم.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: مردم کردستان همواره در صحنه های مختلف انقلاب مشارکتی گسترده داشته اند و انتظار دارند که مسئولان کشوری با نگاه ویژه خود مسیر را برای رفع محرومیت ها و بیکاری جوانانشان فراهم کنند.

ماموستا خدایی افزود: امیدواریم در سایه وحدت و همدلی ایرانیان شاهد عزت و تعالی روزافزون ایران اسلامی در تمامی عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی باشیم.
https://taghribnews.com/vdcdss0x5yt09k6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی