تاریخ انتشار۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : 210139
امام جمعه اهل سنت باغلق :

مسلمان باید پیرامون وحدت اسلامی حركت كنند/قرآن کريم كاملترين نسخه براي آرامش روح است

امام جمعه اهل سنت باغلق از توابع شهرستان رازو جرگلان گفت: مسلمان باید پیرامون وحدت اسلامی حركت كنند و از قرآن جدا نشوند و در برابر یكدیگر قرار نگیرند و كسی كه بخواهد این وحدت را نقض كند و بین مسلمانان تفرقه و اختلاف ایجاد كند برخلاف آیات قرآن كریم گام برداشته است.
مسلمان باید پیرامون وحدت اسلامی حركت كنند/قرآن کريم كاملترين نسخه براي آرامش روح است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد،" حاج غفورآخوند يزداني"امام جمعه اهل سنت باغلق از توابع شهرستان رازو جرگلان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اظهارداشت: وحدت اسلامي حول محور دين و مشتركات اسلام، عامل مؤثر در پيشرفت مادي معنوي مسلمانان است.

آخوند يزداني تصريح کرد: قرآن کريم کلام خداوند و وحي الهي است که توسط رسول الله، براي هدايت مردم و قرار دادن انسانها و جوامع بشري در مسير وحدت و يگانگي و انسجام اسلامي ، به جهانيان عرضه و هديه شده است.

وي همچنين از قرآن کريم به عنوان کاملترين نسخه براي آرامش روح ياد کرد و افزود:قرآن كريم كه بزرگترين معجزه پيامبراكرم(ص) است و تمام آنچه را كه بشر براي هدايت نياز داشته ودر آن آمده است، كاملترين نسخه براي آرامش روح است.

وي بيان داشت: قرآن كريم مى‌فرمايد: (اِنَّ الَّذينَ يَتلونَ كِتـبَ اللّهِ واَقاموا الصَّلوةَ واَنفَقوا مِمّا رَزَقنـهُم سِرًّا وعَلانِيَةً يَرجونَ تِجـرَةً لَن تَبور * لِيُوَفِّيَهُم اُجُورَهُم ويَزيدَهُم مِن فَضلِهِ اِنَّهُ غَفورٌ شَكور) كسانى كه كتاب الهى را تلاوت مى‌كنند و نماز را به پاى مى‌دارند و از آن‌چه به آنان روزى داده‌ايم، پنهان و آشكار انفاق مى‌كنند، تجارتى پر سود و بى زيان و خالى از كساد را اميد دارند.آن‌ها اين اعمال‌صالح را انجام مى‌دهندتا خداوند اجر و پاداش كامل به آن‌ها دهد و از فضلش بر آن‌ها بيفزايد كه او آمرزنده و شكرگزار است.

امام جمعه اهل سنت باغلق اضافه کرد: قال الله تعالى: {ذَلِکَ الْکِتَابُ لاَ رَیْبَ فِیهِ هُدًى لِلْمُتَّقِینَ}. سوره بقره،خداوند متعال مى‏فرماید:آن کتاب با عظمتى است که شک در آن راه ندارد؛ و مایه هدایت پرهیزکاران است.

 
https://taghribnews.com/vdcdsz0xnyt0ff6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی