>> نقش مؤثر وحدت در پیروزیهای عراق | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : 179324
سخنگوی وزارت امورخارجه

نقش مؤثر وحدت در پیروزیهای عراق

سخنگوی وزارت امورخارجه با اشاره به نقش مهم وحدت درپیروزیهای مردم عراق گفت: با وحدت بین مردم و طوایف و گروه های مختلف عراق ما آینده خوبی را برای این کشور پیش بینی می کنیم.
نقش مؤثر وحدت در پیروزیهای عراق
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "مرضیه افخم" سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست هفتگی با خبرنگاران درپاسخ به سؤال خبرنگار تقریب با این مضمون که وحدت بین مردم عراق تا چه حدی در پیروزهای اخیر این کشور و بیرون راندن تروریستهای تکفیری از این کشور و کشته شدن عده زیادی از آنها نقش داشته است؟ تصریح کرد: وحدت و همبستگی و اتفاق نظر بین طوایف مختلف عراق، گروه های مختلف سیاسی و رهبران آنها و گروه های قومی مذهبی و همچنین هدایت مرجعیت و رهبران دینی در عراق، همه کمک کرده است که عراق دوران عبور از بحران را تا این مرحله به خوبی طی کند.

افخم در ادامه افزود: این وحدت و همبستگی بسیار کمک کننده بوده است و مردم عراق و رهبران آن هوشیارانه نسبت به تداوم این سیاست جدیت دارند و ما چشم انداز خوبی را برای عراق در آینده می بینیم.

وی ابراز امیدواری کرد که همه مناطق تحت اشغال گرو ههای تروریستی تکفیری آزاد شود و دولت عراق بتواند توسعه و آبادانی و پیشرفت را به تمامی استانهای عراق بازگرداند.
https://taghribnews.com/vdcdxn0foyt05s6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی