تاریخ انتشار۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۶
کد مطلب : 259622

اغاز راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

تنا
مراسم راهپیمایی 22 بهمن در سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ساعت 9 صبح با حضور پرشور مردم در تهران و سراسر کشور آغاز شد.
اغاز راهپیمایی یوم الله 22 بهمن
مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم در سراسر کشور آغاز شد. راهپیمایان از دقایقی قبل از شروع زمان مراسم در خیابان‌ها حضور داشتند و از این طریق همبستگی و آمادگی خود را به دشمنان جمهوری اسلامی نشان دادند. مردم انقلابی، شهید پرور ولایتمدار ایران اسلامی با حضور گسترده خود در مراسم راهپیمایی ٢٢بهمن از صبح امروز(جمعه) در 10 مسیر تعیین شده شروع شده و گروه های مختلف مردم از این نقاط به خیل عظیم راهپیمایان در میدان آزادی تهران می پیوندند.
مراسم رسمی این روز در میدان آزادی با انجام جلوه ‌های ویژه، ‌سقوط چتربازان نیروهای مسلح و انجام عملیات نمایش هوایی، ‌اجرای سرود، مداحی اهل بیت (ع) و سخنرانی رییس‌ جمهوری و قرائت قطع ‌نامه سراسری ادامه خواهد یافت.
مراسم گلباران مردم توسط بالگردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در پایان این مراسم انجام می‌شود.
مراسم 22 بهمن که سخنران آن در تهران حجت‌ الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران است، نیم ساعت مانده به اذان ظهر پایان و نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار می ‌شود.
بیش از 6هزار خبرنگار، عکاس و فیلمبردار از رسانه های داخلی و خارجی مراسم 22 بهمن را در سراسر کشور پوشش می دهند.
https://taghribnews.com/vdcdxn0xxyt0k96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی