تاریخ انتشار۱۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : 263726
امام جمعه اهل سنت قازان قایه:

اقتصاد کشور نباید در مقابل ترفندهای دشمن مختل شود

امام جمعه اهل سنت قازان قایه، گفت: وضع اقتصادى کشور و نظام اقتصادى آن به گونه ای هدایت شود که در مقابل ترفندهاى همیشگى و گوناگون دشمنان مختل نشده و کمترین آسیب را ببیند.
اقتصاد کشور نباید در مقابل ترفندهای دشمن مختل شود
«آخوند ناصر قزل» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در لحظات تحویل سال نو، اظهار کرد: استفاده از همه‌‌ ظرفیت هاى دولتى، مردمى، افکار، اندیشه‌‌ها و راهکارهای صاحبنظران در حمایت از اقتصاد کشور و عبور از بحران های اقتصادی مفید است.

به گفته وی؛ مقاوم بودن اقتصاد در اقتصاد مقاومتی، یک رکن اساسی و مهم است، اقتصاد باید مقاوم باشد؛ اگر در معرض توطئه‌ دشمن قرار بگیرد بتواند روی پای خود بایستد.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت عرفانی قازان قایه با بیان اینکه تولید و ایجاد اشتغال می تواند در شرایط اقتصاد مقاومتی نیز محقق شود، تصریح کرد: برای رونق اقتصاد ملی حمایت از تولید ملی واشتغالزایی مردم در اولویت امور دولت قرار گیرد.

وی، افزود: دولت باید با کارشناسی دقیق، تسهیلات را در اختیار افراد سالم و کسانی که واقعا اهل کار و حرفه هستند و می توانند با ایجاد تولید ملی برای جوانان اشتغالزایی نمایند قرار دهد.

به گفته وی؛ بدون مبارزه‌‌ با مفاسد اقتصادی نمی توان مشارکت و سرمایه‌‌ گذارى مردم را در بخش های تولیدی کشور شاهد بود، پس ضروری است مبارزه با مفاسد اقتصادی و تبعیض های اجتماعی در دستور کار دولتمردان و مسئولان کشور قرار گیرد.

امام جمعه اهل سنت قازان قایه با اعلام اینکه ایجاد رفاه و آسایش عمومی از دغدغه های مقام معظم رهبری است، ابراز کرد: هدف دشمن، فشار سخت اقتصادى بر دولت و ملت و لطمه زدن به تولید و رشد ملی است.

وی، ادامه داد: استکبار جهانی با فشار اقتصادی و با ایجاد مشکل برای مردم به دنبال دلسرد و دلزده کردن آنها از نظام اسلامی است.

به گفته آخوند قزل؛ ایجاد اقتصادی مستحکم و غیر قابل نفوذ از سوی دشمن که از اقتضائات اقتصاد مقاومتی است وظیفه همه آحاد جامعه اسلامی است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcdxs0x9yt0956.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی