>> هشدار نهاد فلسطینی درباره اجرای طرح یهودی سازی جدید در قدس | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 242224

هشدار نهاد فلسطینی درباره اجرای طرح یهودی سازی جدید در قدس

کمیته اسلامی مسیحی حمایت از قدس و مقدسات درباره طرح جدید رژیم صهیونیستی در زمینه یهودی سازی دروازه اصلی شهر بیت المقدس هشدار داد.
هشدار نهاد فلسطینی درباره اجرای طرح یهودی سازی جدید در قدس
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "حنا عیسی" دبیر کل این کمیته در بیانیه ای، تأکید کرد که این طرح در ادامه تحرکات اسرائیل برای یهودی سازی شهر قدس و محو هویت و آثار و نشانه های عربی و اسلامی آن قابل تفسیر است.

بر اساس این بیانیه، طرح مذکور در مساحتی بالغ برا 720 هزار متر مربع به اجرا در می آید و اظهارات اخیر "نیربرکات" شهردار اسرائیلی قدس مبنی بر اینکه این شهر طی چند سال آینده به مرکز تجاری بزرگ مبدل می شود، نشانگر تصمیم تل آویو برای یهودی سازی شهر بیت المقدس و تغییر هویت آن است که این اقدام به مثابه نقض قوانین بین المللی است.

در این بیانیه می خوانیم که اسرائیل شبانه روز در جهت تبدیل قدس به پایتخت ابدی اسرائیل تلاش می کند، هدف رژیم صهیونیستی از تسریع روند شهرک سازی و ساخت دیوار حایل یهودی سازی بیت المقدس است.  

این کمیته از نهادها و سازمان های بین المللی؛ به ویژه سازمان ملل و یونسکو و اتحادیه عرب خواست تا دشمن صهیونیستی را برای خاتمه دادن به تعرضات اشغالگران صهیونیست به شهر قدس تحت فشار قرار دهند. 
https://taghribnews.com/vdcdxx0xoyt0ox6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی