تاریخ انتشار۲۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 237707
مفتی صور و جبل عامل:

شناخت عوامل اقدامات تروریستی در جهان اسلام برای همه آسان شده است

مفتی صور و جبل عامل با محکوم کردن عملیات تروریستی و انفجارهای انتحاری در جهان اسلام، گفت: سرعت وقوع انفجارات به حدی است که شناخت درست عاملان این اقدامات تروریستی و پیشینه آن برای همه آسان شده است.
شناخت عوامل اقدامات تروریستی در جهان اسلام برای همه آسان شده است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،  شیخ حسن عبد الله روز گذشته در سخنانی در خصوص انفجارات تروریستی عراق و مدینه منوره و کشورهای دیگر، اظهارداشت: این اقدامات نشان می دهد گروهک های تروریستی در پی دشمنی با انسانیت و کشتار بی‌‌گناهان بدون رعایت ارزش های اخلاقی، دینی و انسانی هستند.
 
وی افزود: هدف قرار دادن شهروندان نشان دهنده این است که آنان علیه تمامی بشریت خشونت را به کار می برند. تروریسم وابسته به دین خاصی نیست، بلکه این مصیبت دیدگان هستند که به دین واحدی گرایش دارند لذا باید برای مقابله با تعصب و افراطی گری و تروریسم متحد و پشتیبان یکدیگر باشیم.
 
مفتی صور و جبل عامل همچنین از نیروهای امنیتی به خاطر پی گیری دقیق اوضاع امنیتی داخلی قدردانی و ابراز امیدواری کرد: این تلاش ها با یکپارچه شدن مواضع سیاسی در مسائل کلان به خصوص مقابله با تروریسم به نتیجه برسد و مسؤولان مواضعی را که منافع سیاسی را هدف قرار می دهد و موجب تضعیف کشور می شود، کنار بگذارند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcdz50x5yt0s56.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی