تاریخ انتشار۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 271501
رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان:

مسلمانان با کنار گذاشتن اختلافات به سوی وحدت کلمه گام بردارند/ رژیم صهیونیستی و گروه های تکفیری دشمنان اصلی امت اسلامی هستند

رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تاکید کرد: رهبران مسلمانان وظیفه دارند با تمسک به وحدت اسلامی به حل بحران ها بپردازند.
مسلمانان با کنار گذاشتن اختلافات به سوی وحدت کلمه گام بردارند/ رژیم صهیونیستی و گروه های تکفیری دشمنان اصلی امت اسلامی هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ عبدالامیر قبلان رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان فرارسیدن ایام شهادت امیرمومنان علی(ع) را تسلیت گفت و افزود: امت اسلامی در روز شهادت امام علی(ع) با ضربه بزرگی مواجه شد و از آن زمان بود که وحدت اسلامی که از سوی پیامبر اکرم(ص) پایه گذاری شده بود از هم فروپاشید.
 
این عالم لبنانی با اشاره به اینکه امام با همه توان از اعتلای کلمه الله و تقویت امت اسلامی دفاع کرد، اظهار داشت: مسلمانان باید در ایام این فاجعه دردناک به امام علی(ع) اقتدا کرده و مصالح عمومی را بر مصالح خصوصی مقدم بدانند و با کنار گذاشتن اختلافات به سوی وحدت کلمه گام بردارند.
 
قبلان از رژیم صهیونیستی و گروه های تکفیری به عنوان دشمنان اصلی امت یاد کرد و ادامه داد: رهبران مسلمانان نیز وظیفه دارند با تمسک به وحدت اسلامی به حل بحران ها بپردازند و در یک سنگر علیه تروریست های تکفیری و صهیونیستی قرار گیرند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcdzf0xfyt05k6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی