تاریخ انتشار۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 201805
رئیس شورای سیاسی جنبش انصارالله؛

جنگ واقعی هنوز آغاز نشده است/ روزهای سخت و تاریکی در انتظار متجاوزان است

صالح الصماد: روزهای آینده نشان خواهد داد که رژیم سعودی حکم مرگ خود را صادر کرده است زیرا سرنوشت خود را به سرنوشت ملتی گره زده است که شکست و تسلیم در قاموس آن جایی ندارد.
جنگ واقعی هنوز آغاز نشده است/ روزهای سخت و تاریکی در انتظار متجاوزان است

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، صالح الصماد رئیس شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: همه باید اطمینان داشته باشند جنگ واقعی با متجاوزان هنوز آغاز نشده است و متجاوزان روزهای تیره و تاری در یمن خواهند داشت.

الصماد با صدور بیانیه ای افزود: آنچه رخ می دهد تغییر راهبرد جنگ و خروج ارتش و کمیته های مردمی یمن از بعضی مناطق جنوب کشور، آماده شدن برای گزینه های قدرتمند و دردناکی است. 
 
رئیس شورای سیاسی انصارالله تاکید کرد رژیم سعودی در تجاوزگری خود در یمن افراط کرد و روزهای آینده ثابت خواهد کرد این رژیم حکم نابودی خود را صادر کرده است. 
 
رئیس شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن تاکید کرد،شکست و تسلیم در قاموس  مردم یمن جایی ندارد. 

وی گفت: به علت ایستادگی ارتش یمن و کمیته های مردمی و حمایت مردم یمن از آنان، متجاوزان پس از گذشت چهار ماه نتوانسته اند هیچ دستاورد قابل توجهی داشته باشند.

به گفته الصماد، روزهای آینده نشان خواهد داد که رژیم سعودی حکم مرگ خود را صادر کرده است زیرا سرنوشت خود را به سرنوشت ملتی گره زده است که شکست و تسلیم در قاموس آن جایی ندارد.
 
گزارشها حاکیست درحمله هواپیماهای جنگی رژیم سعودی  به منطقه "العسیله" در شهرک حرض در استان حجه یمن ۲۳ تن به شهادت رسیدند که بیشتر آنان زن و کودک هستند.

در پی حملات هوایی عربستان به مناطقی از استان اِب هم چهار نفر از جمله سه کودک به شهادت رسیدند.

عربستان همچنین با شلیک بیش از 50 موشک به استان صعده سه نفر را شهید و زخمی کرد.

ارتش و نیروهای مردمی یمن در واکنش به این حملات مناطق نظامی  نجران، جیزان و ظهران عربستان را موشکباران کردند که به هلاکت چندین نظامی عربستانی و انهدام تجهیزات آنان منجر شد.

همچنین ارتش و نیروهای مقاومت مردمی یمن تصاویری از حمله و تسلط نیروهای خود بر پایگاه نظامی الشعبه عربستان در منطقه العسیر در چهارشنبه گذشته را منتشر کرد.

در این عملیات شماری از تجهیزات نظامی دشمن منهدم و مقادیری سلاح و تجهیزات نیز به غنیمت گرفته شد.
 
https://taghribnews.com/vdcdzf0xkyt0zj6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی