تاریخ انتشار۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : 258001
//دو خبر از بحرین//

تداوم تحصن بحرینی‌ها مقابل منزل شیخ عیسی قاسم و ادامه درگیری‌ها/ ائتلاف جوانان انقلابی بحرین، بازداشت زنان را محکوم کرد

تحصن مردم معترض بحرین در اعتراض به سیاست‌های آل خلیفه همچنان در میدان الفداء و مقابل منزل شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب این کشور ادامه دارد.
تداوم تحصن بحرینی‌ها مقابل منزل شیخ عیسی قاسم و ادامه درگیری‌ها/ ائتلاف جوانان انقلابی بحرین، بازداشت زنان را محکوم کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دوشنبه‌شب تحصن‌کنندگان در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم شعارهایی در محکومیت اعدام جوانان و صدور احکام‌های اعدام در این کشور سر دادند.
 
منطقه الدراز ، محل سکونت شیخ عیسی قاسم، از 7 ماه پیش در محاصره نیروهای امنیتی آل خلیفه است.
 
منابع خبری بحرین گزارش دادند که نیروهای امنیتی این کشور به معترضان در شهرک المعامیر حمله کرده و به سمت آنها گاز اشک‌آور شلیک کردند.
 
شبکه 14 فوریه گزارش داد که تظاهرات‌های مشابهی در دیگر نقاط بحرین اعم از ابوصبیع، الشاخوره، جزیره ستره و السهله جنوبی برگزار شد که طی آن نیروهای امنیتی به سمت تظاهرات‌کنندگان گاز اشک‌آور و گلوله ساچمه‌ای شلیک کردند.
 
دولت بحرین یکشنبه گذشته بدون اعتنا به خواسته جامعه جهانی و مردم بحرین سه جوان معارض به نام‌های سامی مشیمع، علی السنکیس و عباس السمیع را اعدام کرد.
 
ائتلاف جوانان انقلابی بحرین، بازداشت زنان را محکوم کرد
 
بازداشت و تهدید زنان و وادار کردن آنها به تعهدنامه در مراکز امنیتی نقض آشکار حقوق زن بحرینی است.
 
شورای زنان ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه با صدور بیانیه ای بازداشت خانم سوسن معیوف و زندانی کردن وی را محکوم کرد و افزود آل خلیفه کوچک ترین ارزشی برای حقوق زنان قائل نیست.
 
در این بیانیه آمده: بازداشت و تهدید زنان و وادار کردن آنها به تعهدنامه در مراکز امنیتی، نقض آشکار حقوق زن بحرینی است که دروغین بودن شعارهای آل خلیفه در مورد حقوق زن را آشکار می سازد.
 
https://taghribnews.com/vdcdzj0xfyt0kz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی