تاریخ انتشار۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : 278603

​ممنوعیت خروج محمود عباس از رام الله توسط رژیم صهیونیستی

تل آویو، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را در مقر این تشکیلات در رام الله محاصره کرده و مانع از خروج او یا دیدار هیات‌های خارجی با او می‌شود.
​ممنوعیت خروج محمود عباس از رام الله توسط رژیم صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، به گفته برخی منابع فلسطینی محمود عباس قصد ترک رام الله و سفر به برخی کشورهای عربی و خارجی را داشت اما رژیم صهیونیستی مانع از خروج او شده است.
 
در همین حال، برخی مسئولان بلندپایه تشکیلات خودگردان نیز گفته اند که عباس به دلیل قطع همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی در رام الله بستری شد و در امان تحت درمان قرار نگرفت.
 
روزنامه معاریو اشاره کرد که عباس در شرایط بسیار سختی قرار دارد، به گونه ای که فلسطینیان ساکن کرانه باختری او را در محاصره نوار غزه شریک اسرائیل می دانند و همزمان با آن روابط او با کشورهای مصر، اردن، عربستان سعودی و امارات شاهد تنش هایی بوده است. اکنون نیز بحث همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی و توقف آن مطرح است که این مساله نیز موجب اعمال فشارهای بیشتر بر عباس و انزوای او شده است.
 
معاریو فاش کرد که پادشاه اردن برای بررسی مساله مسجد الاقصی و لغو محاصره عباس در مقر تشکیلات خودگردان به رام الله سفر کرده است. این روزنامه تصریح کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز تنش و درگیری ها در مسجد الاقصی به هیچ هیات خارجی اجازه دیدار با عباس در مقر تشکیلات خودگردان را نداده است.
 

 
 
https://taghribnews.com/vdcdzj0xsyt0596.2a2y.html
مرجع : مرکز اطلاع رسانی فلسطین
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی