تاریخ انتشار۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : 209203

تخریب خانه یکی از مجریان عملیات های شهادت طلبانه/بازداشت 17 فلسطینی در کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز خانه "ماهر الهشلمون" یکی از مجریان عملیاتهای شهادت طلبانه در الخلیل را تخریب کردند.
تخریب خانه یکی از مجریان عملیات های شهادت طلبانه/بازداشت 17 فلسطینی در کرانه باختری
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نظامیان اسرائیلی صبح امروز به دستور "موشه یعلون" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خانه "ماهر الهشلمون" از مجریان عملیات شهادت طلبانه را تخریب کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از این اقدام در بیانیه ای اعلام کرد: تخریب این خانه به عنوان بخشی از مبارزه علیه اقدامات ضد اسرائیلی صورت گرفته است و پیامی واضح داشت که اقدام ضد اسرائیل بهای سنگینی خواهد داشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: ارتش اسرائیل با هماهنگی آژانس های امنیتی دستورات مقامات سیاسی  را اجرا می کند و از تمام ابزارهای خود در این زمینه استفاده خواهد کرد.

خبر دیگر اینکه شبکه تلویزیونی الاقصی اعلام کرد نظامیان اشغالگر صهیونیست امروز صبح 17 فلسطینی را در کرانه غربی بازداشت کردند، این شبکه همچنین گفت: نیروهای ملی و اسلامی رام الله امروز را روز خشم علیه اشغالگران صهیونیست اعلام کردند.

تنش در سرزمین های اشغالی از اول اکتبر و با آغاز قیام جدید فلسطینیان موسوم به انتفاضه سوم، شدت گرفته است و تا کنون در این درگیریها 46 فلسطینی شهید و دهها نفر زخمی شده اند.

رئیس اتحادیه بین المللی دانشمندان مسلمان با انتشار پیامی در صفحه رسمی فیسبوک خود از مبارزات فلسطینی علیه اسرائیل حمایت کرد و آن را "تعهد مذهبی" نامید.


 
https://taghribnews.com/vdcdzn0xsyt0zx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی