تاریخ انتشار۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۶
کد مطلب : 193201
امام جمعه نجف:

بسیج مردمی بهترین گزینه برای مبارزه با داعش است

امام جمعه نجف اشرف تاكيد كرد: بسیج مردمی بهترین گزینه برای مبارزه و ریشه کن شدن گروه تروریستی داعش و آزادسازی مناطق اشغال شده است.
بسیج مردمی بهترین گزینه برای مبارزه با داعش است

به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، حجت الاسلام شیخ حسین الخالدی امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمیه کبری برگزار شد نسبت به برخی فتنه گران داخلی هشدارداد و گفت: برخی افراد و جریان های داخلی با فتنه انگیزی علیه وحدت کشور و ملت عراق تجارت می کنند.
 
وی درباره فتوای جهادکفایی حضرت آیت الله سیستانی، تصریح کرد: این فتوا سبب به هم خوردن معادله دشمنان، ایجاد توازن جدید، بازگرداندن امید به ملت و تأسیس گروه های جهادی مورد اطمینان و پرقدرت شد.
 
حجت الاسلام خالدی بر لزوم ایستادگی دولت در کنار بسیج مردمی و تصویب قوانین ویژه تأکید کرد و افزود: بسیج مردمی بهترین گزینه برای مبارزه و ریشه کن شدن گروه تروریستی داعش و آزادسازی مناطق اشغال شده است.
 
وی با انتقاد شدید از اعتراض های صورت گرفته به نامگذاری عملیات آزادسازی الانبار به "لبیک یا حسین(ع)"، تأکید کرد: امام حسین(ع) نمادی برای همه جهانیان به ویژه انقلابیان است و تنها به مسلمانان تعلق ندارد. این شعار سبب تحقق پیروزی خواهد شد.
 
امام جمعه نجف همچنين از سکوت برخی جریان ها نسبت به شکنجه و اعدام وحشیانه یکی از نیروهای عراقی ابراز تأسف و خاطرکرد: در حالی که زنده سوزاندن خلبان اردنی با واکنش و جنجال های فراوانی مواجه شد، هیچ عکس العملی درقبال اعدام شنیع شهید مصطفی مشاهده نمی کنیم.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcdzs0ffyt0nx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی