تاریخ انتشار۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 272609
علمای بحرین:

روز قدس نماد تحقق وعده الهی است

علمای بحرین تأکید کردند که روز قدس، نماد تحقق وعده الهی در نابودی ظلم و استکبار است.
روز قدس نماد تحقق وعده الهی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، علمای بحرین در پیامی، از روز جهانی قدس به عنوان نماد پویایی وعده الهی یاد کردند.

در این پیام آمده است: فلسطین به دست مؤمنان سختکوش پایبند به هویت دینی و بندگی پروردگار که بزرگترین محرک برای بازپس گیری حقوق و مقاومت در برابر ظلم و ستم دشمنی وابسته هستند، آزاد می شود.

علمای بحرین افزودند: روز جهانی قدس، نماد زنده یادآوری وعده الهی در قرآن کریم به شمار می آید و سبب برانگیختن امید در دل امت و افزایش حس مسؤولیت پذیری مسلمانان می شود.

آنان تصریح کردند: مسلمانان در روز قدس وظیفه و تکلیف مقابله با فساد و مفسدان و طاغوت و مستکبران که خداوند برعهده آنان قرار داده است را یادآور می شوند تا وعده نابودی استکبار و طاغوت به واقعیت بپیوندند.

در بخش دیگری از این پیام خاطرنشان شده است: یهودیان صهیونیست و حامی آنها یعنی دولت آمریکا رأس فساد در زمین هستند و تا زمانی که بندگان خدا بپا نخیزند، صلح بر جهان حاکم نخواهد شد؛ ایستادگی در برابر ظلم و فساد، وظیفه همه بندگان خدا در سراسر جهان است.

علمای بحرین در بخش پایانی پیام تأکید کردند: بر اساس لبیک به ندای رهبر مستضعفان، امام خمینی، از همه شهروندان می خواهیم به صورت گسترده در میدان عزت و شرف حضور یافته و مشارکت فعالی در تظاهرات روز جهانی قدس در سراسر کشور داشته باشند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcdzx0xnyt0596.2a2y.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی