تاریخ انتشار۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : 200301
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ديدار با سفیر سوریه در تهران:

تاریخ نشان داده که اقدامات وحشیانه تكفيريها ادامه نخواهد داشت

در دیدار وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی با عدنان محمود سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران بر گسترش مناسبات فرهنگی و علمی تاکید شد.
تاریخ نشان داده که اقدامات وحشیانه تكفيريها ادامه نخواهد داشت
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا) به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، "علی جنتی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار با اشاره به سفر اخیر خود به سوریه از پایداری و ایستادگی مردم و ارتش سوریه تمجید کرد.
 
وی گفت: ایران آمادگی همکاری با سوریه در زمینه های رسانه ای را دارد و لازم است در حوزه های هنری، فرهنگی، علمی و غیره نیر این همکاری ها گسترش یابد.
 
وزیر فرهنگ در ادامه اقدامات گروهک های تندرو و تروریست را محکوم کرد و افزود: تاریخ نشان داده که اقدامات وحشیانه این گروهک ها ادامه نخواهد داشت.
 
وی گفت: شاعران، نخبگان و نویسندگان دو کشور می توانند در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری همکاری های لازم را داشته باشند واز این طریق نقش موثری در معرفی آثار فرهنگی و هنری یکدیگر و ترجمه آنها داشته باشند.
 
در ادامه این دیدار عدنان محمود سفیر سوریه در تهران گفت: دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران برای کسب حقوق خود در جامعه بین المللی قابل تقدیر است.
 
وی افزود: با ایجاد برقرای ارتباط میان شاعران و نویسندگان دو کشور می توان  فعالیت های فرهنگی میان دو کشور را گسترش داد و از این طریق در مقابل حملات و تهاجمات فرهنگی ایستاد.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcdzz0xfyt0zs6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی