تاریخ انتشار۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۷
کد مطلب : 270909
عضو مجمع عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

اسلام از اعمال تکفیریها شدیدا دور و بیزار است

عضو مجمع عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب، گفت: گروه منحرف و گمراه داعشی آنقدر از مبانی دین اسلام فاصله گرفته اند که افراد بی گناه را نیز قربانی نیات پلید خودشان می کنند.
اسلام از اعمال تکفیریها شدیدا دور و بیزار است
«آخوند عبدالرزاق رهبر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان با محکوم کردن حادثه تروریستی تهران، اظهار کرد: گروه داعش با ایجاد بازارهای برده فروشی جوانان را فریب می دهند وآنان را جذب صفوف خود می کنند این گروه ها می خواهند ثابت کنند که اسلام دین کشتار و ذبح و آوارگی است در حالی که اسلام از چنین اعمال خشن شدیدا دور و بیزار است.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت عرفانی آق قلا با بیان اینکه برخی افراد به نام اسلام و فرقه خاصی خود را با وسایل انتحاری مجهز می کنند و به مسلمانان هجوم می آورند، گفت: این افراد برای منفعت دیگران با قربانی کردن خودشان ارزش خود را نیز در پیشگاه الله متعال از بین می برند.

وی، افزود: آیا دیگر وقت آن نشده کمی تعقل کنیم این سازماندهی های انجام گرفته کار غرب است و از نام اسلام برای خدشه دار کردن چهره اسلام بهره می گیرند، جوانان ما با عکس های افرادی که در لباس اسلام و در لباس
مذهب هستند انس نگیرند و آن ها را به عنوان نماد شجاعت به نمایش نگذارند.

به گفته وی؛ معیار عقل یکی از ملاک های بسیار روشن، عمومی و فراگیر خداوند است، خداوند نعمت عقل را مرحمت فرموده و رسالت آن نیز تشخیص حق از باطل است؛ لذا در آیات مختلف قرآن با تعابیری مانند «أفلا تعقلون» به تدبر اشاره می کند.

آخوند رهبر، قرآن را بهترین راه سعادت بشر دانست و گفت: خداوند در این کتاب آسمانی با دلایل روشن ما را هدایت می کند پس نیازی نیست با حرف های نابخردانه برخی افراد سودجو و کاذب دیگران را در چنگال ظلم قرار دهیم.

وی، ادامه داد: علت این همه دشمنی با دین مبین اسلام به خاطر حقیقت اصیل و شعارهای اصولی آن است.

عضو مجمع عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب با بیان اینکه اسلام و قرآن، ظلم ستیز است اما در سایر ادیان تحریف شده ظلم ستیزی مشاهده نمی شود، تصریح کرد: مخالفان اسلام چون نمی توانند در برابر دستورات اسلام کاری از پیش ببرند و دخل و تصرفی ایجاد کنند، به مبارزه با آن می پردازند.

وی، افزود: افکار جهادی منحرف شده و اعضای جریان های افراطی و بدنه آن توسط رهبران آن گمراه شده اند، آنان اشخاصی که گناهی مرتکب نشده اند را با رای و فتواهای ساختگی خود به قتل می رسانند.
 
https://taghribnews.com/vdce778wojh8foi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی