تاریخ انتشار۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : 257300

طرح موضوع فلسطین در نشست آینده سازمان همکاری اسلامی

اندونزی اعلام کرد که احتمالا روند صلح خاورمیانه را در نشست آینده وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در کوالالامپور، پایتخت مالزی مطرح می کند.
طرح موضوع فلسطین در نشست آینده سازمان همکاری اسلامی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از جاکارتا پست، برگزاری نشست وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی برای روز پنجشنبه در مالزی برنامه ریزی شده است و اندونزی قصد دارد هنگامی که شرکت کنندگان به مساله گرفتاری روهینگیایی های مسلمان در میانمار می پردازند، نتیجه کنفرانس سازش در روز یکشنبه در پاریس را نیز طرح کند.
 
'نیکو آدام' وابسته سیاسی سفارت اندونزی در اردن در بیانیه ای اعلام کرد: فلسطین به دنبال مشاوره حقوقی با اندونزی و کمک برای مذاکرات، در پیامی به دبیر کل سازمان همکاری اسلامی و 'عنیفه امان' وزیر امور خارجه مالزی در آستانه نشست وزرای این سازمان در کوالالامپور، ارائه موضوع فلسطین را در این نشست طرح کرده اند.
 
این در حالی است که 'حمید البار' نماینده ویژه سازمان همکاری اسلامی در امور میانمار اعلام کرد که نشست اضطراری هفته جاری وزرای امور خارجه این سازمان در کوالالامپور با هدف حمایت از گروه های اقلیت نژادی که حق شهروندی آنها در میانمار انکار شده است، برگزار می شود.
 
 
https://taghribnews.com/vdce7f8w7jh8nxi.b9bj.html
مرجع : ایسنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی