تاریخ انتشار۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : 285200

​خنثی‌شدن حمله تروریستی به عزاداران حسینی در عراق

مرکز رسانه جنگ وابسته به فرماندهی عملیات مشترک عراق، امروز(شنبه) از خنثی‌سازی طرح تروریستی برای حمله به زائران و موکب‌های عزاداری حسینی در بغداد و استان‌های جنوبی این کشور خبر داد.
​خنثی‌شدن حمله تروریستی به عزاداران حسینی در عراق
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، این مرکز در بیانیه ای از شناسایی یک  شبکه تروریستی که برای اجرای حملات تروریستی در بغداد و استان‌های جنوبی عراق برنامه‌ریزی می کرد، خبر داد و اعلام کرد: این تیم تروریستی قصد داشت با عناصر انتحاری به تجمعات زائران و موکب های عزاداری امام حسین(ع) در طول ماه محرم حمله کند.
 
در این بیانیه با اشاره به اینکه شناسایی این تیم تروریستی توسط نیروهای اطلاعات وابسته به پلیس فدرال عراق صورت گرفت، آمده است: نیروهای زمینی عراق با پشتیبانی جنگنده‌های ارتش در مرزهای شهر «الرمادی» طی عملیاتی به این تیم تروریستی حمله کردند و تا ساعت ها با آنها درگیر شدند که به هلاکت ۳ انتحاری از جمله یک تررویست ملقب به «ابوبراء الترکمانی» منجر شد.
 
در ادامه این بیانیه همچنین اضافه شده است: این عملیات پس از بازجویی از یکی از عناصر گروه تروریستی داعش که در بغداد دستگیر شده بود، صورت گرفت و طی آن چندین کمربند انفجاری و مقادیری مواد منفجره نیز کشف شد.
https://taghribnews.com/vdce7n8w7jh8vwi.b9bj.html
مرجع : شفقنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی