تاریخ انتشار۱۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰:۳۲
کد مطلب : 175806
امام جمعه اهل سنت یکه صعود(رازو جرگلان):

مهمترین هدف تکفیری ها ایجاد اختلاف بین مسلمین است

امام جمعه اهل سنت یکه صعود شهرستان رازو جرگلان گفت: مهمترین هدف گروه های تکفیری و افراطی و به خصوص داعش ایجاد تفرقه و پاشیدن بذر نفاق بین مسلمین جهان است.
مهمترین هدف تکفیری ها ایجاد اختلاف بین مسلمین است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد،" حاج آخوند صمدی" امام جمعه اهل سنت جرگلان خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: یکی از اهداف مهم دشمنان از ایجاد تفرقه بین مسلمانان دور کردن مسلمانان از قرآن کریم و سنت پیامبر اسلامی می باشد، که ما مسلمین باید هوشیار بوده و با حفظ و گسترش یکپارچگی در برابر ظالمان مقاومت کرده و اجازه ندهیم به کیان امت اسلامی خدشه ای وارد کنند و به آن پاسخ دندان شکنی بدهیم.

آخوند صمدی تصریح کرد: امروز همه ما چه شیعه و چه سنی باید دست در دست هم داده و با حفظ اتحاد نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنیم و غنی کردن فرهنگ اسلامی و اتحاد باعث می شود که دشمنان اسلام خود به خود شکست خورده و تبلیغات آنها در بین مسلمانان جهت ایجاد تفرقه، هیچگونه تأثیری نداشته باشد. 

وی بیان داشت: امروز گروه های افراطی دست به جنایت هایی می زنند که هیچ مذهب و شریعتی اعمال آنها را قبول ندارند و این جریان های خارج شده از دین فقط با هدف ایجاد دودستگی و اختلاف به میان مسلمانان آمده اند و لذا مسلمانان باید بیش از پیش وحدت خود را حفظ نموده و گسترش بدهند. 

وی خاطرنشان کرد: آنچه را که امروز جهانیان توسط رسانه ها مشاهده می کنند این است که این گروه های تروریستی با کشتار مسلمانان و سربریدن آنها و بازی کردن با سرهای کشته شده گان جنایت های فجیعی را انجام می دهند که این خود نشانه بی ایمانی و بی توجهی به اسلام قلمداد می شود. 

آخوند صمدی، اطاعت از فرامین و رهنمود های مقام معظم رهبری را تنها راه حفظ و گسترش وحدت اسلامی دانست و افزود: اگر مسلمانان جهان می خواهند در تمامی زمینه ها پیشرفت کنند و به موفقیت و سعادت در دنیا و آخرت دست یابند باید از ولی امر مسلمین جهان اطاعت کرده و بیانات مقام معظم رهبری را سرلوحه اهداف خود قرار دهند 

امام جمعه اهل سنت یکه صعود رازو جرگلان اضافه کرد: قرآن همه مسلمانان را به وحدت و چنگ زدن به ریسمان الهی دعوت می کند،" آل عمران آیه ۱۰۳واعتصموا بحبل جمیعا و لاتفرقوا" بیانگر این اتحاد و یکپارچگی مسلمانان است.
https://taghribnews.com/vdce7n8zpjh8fvi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی