تاریخ انتشار۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : 259308
مدیر حوزه علمیه اهل سنت تعلیم القرآن نشتیفان خواف:

امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی نتیجه اقدامات تقریبی امام خمینی (ره) است

ضروری است مسلمالنان با کنار گذاشتن اختلافات برای تحقق سفارش قرآن و رسول الله (ص) برای انسجام اسلامی کوشا باشند.
امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی نتیجه اقدامات تقریبی امام خمینی (ره) است
«مولوی عبدالغفور مسلمان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در حاشیه کنگره منطقه ای شعر اهل بیت در گرگان، افزود: امروز شیعه و سنی در کشور در کنار هم می نشینند و با آشنایی با هم مسائل و مشکلات خودشان را بازگو و حل می کنند؛ این محافل و مجالس باشکوه که در جهت همگرایی بیشتر امت اسلامی برگزار می شود حاصل تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی امام راحل (ره) است.
مدیر حوزه علمیه اهل سنت تعلیم القرآن نشتیفان خواف با اشاره به آغاز نهضت امام از حوزه علمیه فیضیه قم در سال 42، اظهار کرد: آن رادمرد در زمانی که خفقان سیاسی وجود داشت در مقابل شاه خائن قیام کرد و نهضت اسلامی خود را ادامه داد.
این عالم برجسته اهل سنت استان خراسان رضوی با بیان اینکه داعش در عراق و سوریه سیلی محکمی از دست اسلام و قرآن خورده است، ابراز کرد: گروه های تکفیری که با حمایت دشمن در کشورهای اسلامی ایجاد شده اند، دیگر جایگاهی در این کشورها ندارند. وی، افزود: جریانات الحادی پشتوانه مردمی ندارند به همین خاطر برای ادامه حیات خود با مشکل مواجه خواهند شد.
مولوی مسلمان با اذعان بر اینکه اهل بیت علیهم السلام نور چشم پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) هستند، گفت: برگزاری این نوع کنگره ها در راستای تقریب مذاهب اسلامی قدمی مثبت است.
مدیر حوزه علمیه اهل سنت تعلیم القرآن نشتیفان خواف با تاکید بر اینکه مسلمانان  90 درصد وجه اشتراک دارند، گفت:
 ضروری است با کنار گذاشتن اختلافات برای تحقق سفارش قرآن و رسول الله (ص) برای انسجام اسلامی کوشا باشیم.
 
https://taghribnews.com/vdce7o8wvjh8nxi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی