تاریخ انتشار۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 268803

​وخامت اوضاع جسمانی زندانیان اعتصاب کننده فلسطینی

کمیته رسانه ای اسیران اعتصاب کننده فلسطینی اعلام کرد، اوضاع جسمانی اسیران در پایان سی و ششمین روز اعتصاب بسیار وخیم گزارش شده است.
​وخامت اوضاع جسمانی زندانیان اعتصاب کننده فلسطینی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، پایگاه اینترنتی روزنامه الیوم السابع نوشت: کمیته رسانه ای اسیران اعتصاب کننده فلسطینی موسوم به «عزت و کرامت» امروز (دوشنبه) در بیانیه خود آورده است: شرایط اسیران اعتصاب کننده بسیار وخیم بوده و این امر مستلزم اقداماتی جدی برای نجات جان آنهاست، به ویژه آن که خبرهایی به گوش می رسد که بسیاری از آنها به دلیل وخامت اوضاعشان به بیمارستان منتقل خواهند شد.
 
این کمیته در ادامه خاطرنشان شد: «مدیریت زندان های اشغالگران» در برابر خانواده های اسیران فلسطینی و نهادهای حقوقی مانع تراشی کرده است تا آنها نتوانند از وضعیت فرزندان خود اطلاع حاصل کنند.
 
این کمیته یادآور شد: مدیریت زندان های صهیونیست، درمانگاه های میدانی را در درون زندان ایجاد کرده اند که فاقد ابتدایی ترین امکانات پزشکی است.
 
36 روز از اعتصاب غذای اسیران فلسطینی محبوس در زندان های رژیم صهیونیستی گذشته است اما تاکنون مذاکره ای برای پاسخ به درخواست های به حق این اسرا داده نشده است.
 
بیش از یک هزار و 800 اسیر فلسطینی از 36 روز گذشته برای تحقق خواسته های مشروع و عادلانه خود دست به اعتصاب غذای سراسری زده اند.
 
مهم ترین خواسته های این افراد، توقف سیاست بازداشت خودسرانه، حبس در سلول انفرادی، منع ملاقات اسیران با خانواده هایشان و عدم ارائه خدمات مناسب پزشکی به آنهاست.
https://taghribnews.com/vdce7v8wxjh8pvi.b9bj.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی