تاریخ انتشار۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۵۱
کد مطلب : 233009

پیوستن دهها شهروند کویتی به گروه تروریستی داعش

روزنامه الرای کویت از پیوستن ده‌ها شهروند کویتی به گروه تروریستی داعش در طول سال‌های گذشته خبر داد.
پیوستن دهها شهروند کویتی به گروه تروریستی داعش
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، روزنامه کویتی الرأی نوشت: طی سالهای گذشته دهها شهروند کویتی برای پیوستن به گروه تروریستی داعش به سوریه سفر کرده اند.
 
بر اساس این گزارش، بسیاری از این افراد به رهبرانی برجسته در میان گروه تروریستی داعش تبدیل و شماری از آنان نیز برای اجرای عملیات انتحاری انتخاب شدند.
 
این روزنامه کویتی تاکید کرد: گروه تروریستی داعش عوامل پنهانی در کویت دارد که از یک سو به بسیج کردن اشخاص می‌پردازند و از سوی دیگر با کمک قاچاقچیان آنان را از مرزهای ترکیه به مناطق تحت کنترل این گروه تروریستی در سوریه روانه می‌کنند.
 
در ادامه این گزارش آمده است: شهروندان کویتی پس از پیوستن به داعش مانند سایر تروریست‌های تکفیری شستشوی مغزی شده و به افراد خطرناکی تبدیل می شوند.
 
بنابر این گزارش، شماری از کویتی‌ها که به داعش پیوسته بودند پس از درک ماهیت حقیقی این گروه از سوریه فرار و این گروه را ترک کردند. افرادی که از داعش جدا شده‌اند از وجود عناصر پنهان این گروه تروریستی در کویت خبر دادند.
 
به نوشته روزنامه الرای، هشدارهای کشورهای حوزه خلیج فارس درباره فریب نخوردن و نپیوستن اتباع این کشورها به این گروه تروریستی کارساز نیست؛ هر چند نظام‌های سیاسی در این کشورها نیز با اتهامات زیادی مبنی بر حمایت از گروه‌های تروریستی روبرو هستند.
https://taghribnews.com/vdce7x8wojh8x7i.b9bj.html
مرجع : پرس تی وی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی