تاریخ انتشار۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : 271700

مراسم یادواره ۲۴۸ شهید ماه مبارک رمضان استان گلستان برگزار شد

مراسم یادواره ۲۴۸ شهید ماه مبارک رمضان استان گلستان در شب 21 رمضان در مصلی شهر گرگان برگزار شد.
مراسم یادواره ۲۴۸ شهید ماه مبارک رمضان استان گلستان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری تقریب از گرگان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در این مراسم با تسلیت شهادت امیرالمومنین علی (ع)، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان در جبهه ها از حال و هوای عجیبی برخوردار بود، حضور در ماه مبارک رمضان در گرمای سوزان تابستان کاری سخت بود؛ اما رزمندگان ما روزه می گرفتند و برخی به لحاظ جسمی از وضعیت خوبی برخوردار نبودند، اما همچنان در جبهه با عبادت مشغول به فعالیت بودند.

«علی اصغر فاضلی»، افزود: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: « یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» اکنون چندین سال از جنگ تحمیلی می گذرد؛ اما یادواره ها همچنان در سطح جامعه برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با اشاره به عملیات های بیت المقدس و رمضان، تصریح کرد: در مجموع این عملیات ها ۱۵ هزار شهید در ماه مبارک رمضان داشتیم که چهار هزار شهید در عملیات رمضان تقدیم اسلام شد.

وی، ادامه داد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی در شب بیست یکم عملیاتی با رمز یا مهدی در منطقه شلمچه انجام شد.

به گفته وی؛ عملیات رمضان در سال ۶۱ درحالی انجام شد که رزمندگان ما از امکانات خوبی برخوردار نبودند و دشمن با تمام تجهیزات وارد این عملیات شد؛ اما رزمندگان با عنایت پروردگار و ایمان و تقوا خود توانستند موفقیت های بسیار خوبی به دست آورند.

گفتنی است؛ مراسم یادواره ۲۴۸ شهید ماه مبارک رمضان استان گلستان با همکاری بنیاد شهید و دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان برگزار شد.
 
https://taghribnews.com/vdce7z8w7jh8ffi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی