تاریخ انتشار۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۴
کد مطلب : 259344
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اینچه برون:

ایران اسلامی الگویی برای مسلمانان جهان است

تنا گلستان
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اینچه برون، گفت: ایران اسلامی به عنوان قلب تپنده جهان اسلام اسوه ای برای تمامی آزادیخواهان، مستضعفان و بالاخص مسلمانان جهان است.
ایران اسلامی الگویی برای مسلمانان جهان است
«آخوند عبدالغفور چرکزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گرگان، افزود: نگاه و اندیشه اسلامی امام راحل (ره) به مسائل داخلی و خارجی، این انقلاب را برای تمام کشورهای اسلامی الگو کرد.
به گفته وی؛ امروز بیداری اسلامی شکل گرفته در اکثر بلاد اسلامی منبعث از نظام اسلامی در کشور ایران است،  اگر همه مسلمانان، ایران را الگو قرار بدهند، موفق خواهند شد.
ناظر مدارس علوم دینی اهل سنت گلستان با اشاره به اهمیت انسجام اسلامی در ایران، اظهار کرد: مقام معظم رهبری خواسته های نبی مکرم اسلام (ص) را در راستای ایجاد وحدت در بین مسلمانان دنبال می کنند.
آخوند چرکزی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی، برکت و نعمتی برای دنیای اسلام است، گفت: در راستای ارائه خدمات انقلاب به مردم در استان گلستان تبعیضی بین اقوام و مذاهب، فارس و ترکمن وجود ندارد و مسئولان در راستای خدمات عمرانی حتی به ما مرزنشینان بهترین خدمات را ارائه می دهند.
وی، افزود: تفاوتی بین مرز و دیگر نقاط نیست، نمی گوئیم که اصلا هیچ مشکلی وجود ندارد، اما باید گفت که خدمات قابل توجه بوده است.
به گفته وی؛ با وجود تعداد مذاهب اسلامی و اقوام مختلف در استان گلستان بعد از انقلاب مسئله وحدت خیلی تحقق پیدا کرد، شیعه و سنی در کنار هم و با وحدت و دوستی و محبت زندگی می کنند.
رابط فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با تاکید بر تجهیز علما و روحانیون به دانش و آگاهی از مسائل روز، تصریح کرد: ضروری است روحانیون، ائمه جمعه، مدیران و مدرسین با افزایش بصیرت فریب تبلیغات گول زننده گروه های افراطی را نخورند.
وی، ادامه داد: دشمن و گروه های وابسته به آن با رخنه در بین امت اسلامی درصدد تضعیف آنان هستند تا از این طریق با وابسته کردن کشورهای اسلامی نیت شوم خودشان را عملی سازند.
به گفته وی؛ در دین مبین اسلام مرزی بین برادران مسلمان وجود ندارد؛ ولی استکبار جهانی به دنبال ایجاد مرز و تکه تکه کردن بلاد اسلامی است.
 
 
https://taghribnews.com/vdceeo8wejh8nxi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی