تاریخ انتشار۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 179640
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

مقاومت اجازه نمی دهد اهداف گروههای تکفیری محقق شود

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با انتقاد از عملکرد گروه های تکفیری اعلام کرد: مقاومت با تبعیت از ولی فقیه در پی اجرای احکام دین اسلام است.
مقاومت اجازه نمی دهد اهداف گروههای تکفیری محقق شود
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،"شیخ نعیم قاسم" در مراسم فرهنگی زنان حزب الله در مجتمع «المجتبی» بیروت گفت : مقاومت اسلامی به دنبال اجرای احکام دین اسلام است و  این هدف فقط با تبعیت از ولی فقیه امکان پذیر است .

در این مراسم که فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران هم حضور داشت شیخ قاسم با اشاره به اینکه حزب الله به همکاری خود با جنبش الامل و جریان آزاد ملی ادامه می‌دهد ، افزود: حزب الله ضرورت همکاری برای حل مشکلات لبنان را به خوبی درک می‌کند و حاضر است تمام هم و غم خود را در این زمینه به کار گیرد.

او برگزاری جلسات گفت‌ وگو با جریان المستقبل را برای حل مشکلات لبنان ضروری دانست و اظهار داشت: ما به دنبال آن هستیم که با تکیه بر مشترکات و کم رنگ کردن نقاط اختلاف، برای برون رفت لبنان از بحران کنونی تلاش کنیم.

معاون سید حسن نصرالله در ادامه به تخریب وجهه اسلام از جانب گروه‌های تکفیری اشاره و تصریح کرد : تکفیری‌ها الگوی خونینی را از دین مبین اسلام به جهانیان عرض می‌کنند که این امر به وجهه اسلام و مسلمانان خدشه وارد می‌سازد .

وی ادامه داد: گروه‌های تکفیری دچار انحرافات عقیدتی و رفتاری بسیاری هستند که مقاومت نیز
با آن مقابله می‌ کند و اجازه نمی ‌دهد اهداف این گروه‌ها محقق شود .

شیخ نعیم قاسم افزود : پروژه تکفیری‌ها در برابر مقاومت اسلامی که به دنبال دفاع از آموزه‌های اسلام اصیل و ارزش‌های امت اسلامی است رسوا شده و دفاع مقاومت از استقلال و امنیت کشورها باردیگر راستی و درستی راهبرد مقاومت را به همگان ثابت کرد.

در ادامه مراسم سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت نیز با اشاره به دستاوردهای ایران پس از انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، گفت : اعتماد نظام ولایت فقیه در ایران به مبانی اسلام و اصرار ملت به عظم و اراده داخلی موجب شکوفایی کشور و پیشرفت‌های چشمگیر علمی و تکنولوژی در زمینه ‌‌های مختلف شده است .

محمد فتحعلی افزود: پیشرفت‌های ایران در زمینه‌های علمی از قبیل هوافضا و هسته‌ای با تکیه بر نیروهای داخلی و ظرفیت‌های درون زا محقق شده است  .
https://taghribnews.com/vdceeo8z7jh8fpi.b9bj.html
مرجع : رسانیوز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی