>> فتنه مذهبی اساس مشكلات جهان اسلام است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 179244
رییس جبهه عمل مقاوم لبنان در گفتگو با تقریب:

فتنه مذهبی اساس مشكلات جهان اسلام است

رییس جبهه عمل مقاوم لبنان با تبیین عوامل بحران آفرین در جهان اسلام، فتنه مذهبی را در صدر مشكلات و چالشهای فراروی جهان اسلام برشمرد.
فتنه مذهبی اساس مشكلات جهان اسلام است
شیخ "زهیر جعید"در گفتگو با خبرنگار تقریب(تنا) با اشاره به یكی از محورهایی که در بیست و هشتمین كنفرانس وحدت اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت،یعنی" فتنه مذهبی" خاطرنشان كرد: این مسئله ریشه و عامل اصلی بسیاری از مشكلات است كه تفرقه در بین مسلمانان از پیامدهای آن می باشد.

وی ظهور جریانهای تكفیری را ناشی از این معضل برشمرد و گفت: جریانهای تكفیری و گسترش فرهنگ خشونت و افراطی گرایی نیز از پیامدهای فتنه انگیزی مذهبی و تعصبات طایفه ای است.

رییس جبهه عمل مقاوم لبنان در ادامه با تاكید بر لزوم مقابله جدی با جریانهای تكفیری و در راس ان داعش، اظهار داشت: تروريستها كه هیچ ارتباطی به دین اسلام ندارند به نام دین و رسول گرامی اسلامی كه اسوه اخلاق حسنه و مودت و مهربانی بوده است، دست به وحشیانه ترین اقدامات می زنند كه از سوی همه مذاهب اسلامی غیرقابل قبول و محكوم است و علمای‌اسلامی نيز بايد موضعی محكم در قبال آن اتخاذ كنند.

وی مسلمانان را به اتحاد واقعی در برابر این جریانها دعوت كرد و بیان داشت: وحدتی كه در عراق در برابر جریان داعش شاهد بودیم نمونه ای است كه در كشورهای دیگر نیز باید به مرحله اجرا درآید تا شاهد نابودی این گروههای تروریستی باشیم. 
https://taghribnews.com/vdceeo8zejh8fwi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی