تاریخ انتشار۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : 246249
علمای بحرین:

مردم بحرین با یادآوری عاشورا به فداکاری خود ادامه دهند

علمای بحرین از مردم خواستند در برابر ظلم و فساد مقاومت کنند و خواستار تغییرات باشند و به تهدیدات نظام درباره زندان و پیگرد و مجازات اهمیتی ندهند.
مردم بحرین با یادآوری عاشورا به فداکاری خود ادامه دهند
 به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، علمای بحرین خطاب به  تحصن کنندگان مقابل منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم در شهرک الدراز به مناسبت صد روز پایداری شان، پیامی ارسال کردند و از آنها خواستند با یادآوری واقعه عاشورا به فداکاری خود ادامه دهند.

این تحصن بعد از لغو تابعیت شیخ قاسم در تاریخ بیستم ژوئن سال جاری و تهدید مقامات بحرینی به مهاجرت اجباری او از کشور شروع شد.

علما در پیام خود گفتند: تصمیمات جنون آمیز حکومت، با اجرایی شدن تصمیمی که پیشتر درباره شیخ عیسی قاسم گرفته شد، به اوج خود رسید و اگر موضع تحصن کنندگان نبود، کشور به مرحله دشواری وارد می شد که هیچ میهن دوست مخلصی آن را نمی پسندد؛ تحصن کنندگان، امنیت را تضمین و از دژ دین و وطن دفاع کردند.

علما از مردم بحرین خواستند با یادآوری درس های عاشورا و تصاویر کربلا در فداکاری و صبر و عزت و کرامت و شهادت از دین دفاع کنند و در برابر ظلم و فساد مقاومت کنند و خواستار اصلاحات باشند و به تهدیدات نظام درباره زندان و پیگرد و مجازات اهمیتی ندهند.
 
https://taghribnews.com/vdceep8wojh8ewi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی