تاریخ انتشار۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 153143

انتشار كتاب داستان ولادت پیامبر اسلام (ص)درآلمان

تنا
كتاب داستان ولادت پیامبر اسلام (ص) با عنوان " در آن شب خاص " برای کودکان و نوجوانان توسط انتشارات تعلیم و تربیت اسلامی (VIBE) درآلمان منتشر شد.
انتشار كتاب داستان ولادت پیامبر اسلام (ص)درآلمان
کتاب " در آن شب خاص " به قلم یاسمین خان (Yasmin Khan) و تصویرگری کارینه لومباردو (Karine Lombardo) در ۲۸ صفحه به دو زبان آلمانی و انگليسي چاپ و منتشر شد.

در سایت این انتشارات برای توضیح کتاب آمده است:«این کتاب با انتخاب کلمات مناسب و تصاویر زیبا، روایتگر ماجرایی است که در حومه مکه مقارن با عام الفیل در بیش از ۱۴۰۰ سال پیش رخ داد.

شرح ولادت محمدّ (ص) - پیامبر اسلام -مطابق با منابع موثّق و مورد تأیید سنّت اسلامی بیان شده است؛ یک لذت کتابخوانی و تجربه تصویری منحصر به فرد برای همه خانواده.»

همچنین در تصویر یکی از صفحات کتاب می خوانیم:

«در این شب خاص آمنه، انگار که امر شده باشد، به سخن در آمد: تو را در پناه پروردگار یکتا می سپارم و محمّد نام می نهم.

آمنه از در آغوش گرفتن کودک شیرین خود سرخوش بود. اواز سپاسگزاری و محبتی عمیقی لبریز بود و خویش را خوشبخت ترین مادر دنیا احساس می کرد.

کودک از نور می درخشید و از او رائحه ای دل انگیز و ناب در فضا می پیچید.»

این کتاب به قلم یاسمین خان (Yasmin Khan) و تصویرگری کارینه لومباردو (Karine Lombardo) در ۲۸ صفحه به دو زبان آلمانی[با شابک ۹۷۸-۳-۹۳۹۸۰۸-۰۹-۱] و انگلیسی [با ترجمه شیلا خلف- دکر (Sheila Khalaf-Decker) و شابک ۹۷۸-۳-۹۳۹۸۰۸-۰۸-۴] با قیمت ۱۴ یورو عرضه شده است.
https://taghribnews.com/vdceex8zxjh8nzi.b9bj.html
مرجع : روابط عمومي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی