تاریخ انتشار۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : 191240
جنبش انصارالله یمن؛

پذیرش آتش بس و تاكید بر پایان تجاوزات عربستان/ آتش بس از سه شنبه آغاز می شود

انصارالله یمن با صدور بیانیه ای، خواستار رفع فوری محاصره ظالمانه و بدون توجیه عربستان متجاوز به مردم مظلوم و ستمدیده یمن شد و بر ضرورت پایان تجاوزات سعودی تاكیدكرد.
پذیرش آتش بس و تاكید بر پایان تجاوزات عربستان/ آتش بس از سه شنبه آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جنبش انصارالله در بیانیه ای ضمن پذیرش آتش بس 5 روزه تاکیدکرد: ما از هرگونه تلاش یا درخواست یا گام مثبت و جدی برای کم کردن سختی ها ازجمله اجازه ورود کمک های بشردوستانه و حرکت کشتی ها به یمن استقبال می کنیم .
 
انصارالله خواستار از سرگیری مذاکرات تحت نظر سازمان ملل شد، به شرط آنکه این مذاکرات از همان جایی که قبل از آغاز تجاوز عربستان به یمن متوقف شده بود، از سرگرفته شود.
 
انصارالله یمن همچنین خواستار ارسال کمک های غذایی، دارویی و سوخت به یمن شد.
 
در بیانیه این جنبش آمده است: شورای سیاسی انصارالله با قاطعیت تمام در برابر تجاوز عربستانی - آمریکایی - صهیونیستی و جنایت های آنها در حق مردم یمن ایستاده است.
 
این بیانیه تاکیدکرد: تجاوز عربستان به یمن به کشتار غیرنظامیان، تخریب منازل، نابودی زیر ساختها و موسسات دولتی و طرح های خدماتی ازجمله ویرانی نیروگاههای برق، آب، بیمارستان ها و جلوگیری از ورود غذا، دارو و انرژی و انهدام پل ها و محاصره زمینی، دریایی و هوایی یمن منجر شده است .
 
این بیانیه خاطر نشان کرد: عربستان متجاوز همچنان کشتی های حامل نفت، دارو و غذا برای مردم یمن را بشکل ظالمانه ای به رغم بازرسی های پی درپی، توقیف کرده است.
 
بیانیه انصارالله متذکر شد که تجاوز عربستان به یمن، وجهه واقعی ریاض متجاوز و جنایتکار را برای مردم یمن و تمام جهان برملا کرده است .
 
انصارالله از تلاش های کشورهای دوست برای توقف تجاوز عربستان به یمن و رفع محاصره مردم این کشور تقدیر و اظهار امیدواری کرد که تدوام این تلاشها منجر به اقدامات موفقیت آمیزی برای برقراری صلح شود.
 
 
https://taghribnews.com/vdceez8z7jh8owi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی