تاریخ انتشار۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۹:۵۹
کد مطلب : 200276

تاكید جهاد اسلامی و حماس بر پاسخ قاطع به تجاوزات رژیم صهیونیستی

دبیرکل جهاد اسلامی و نائب رئیس دفتر سیاسی حماس خواستار پاسخ قاطع به جنایت جدید صهیونیست ها شدند و تاكیدكردند: آتش برافروخته در کرانه باختری دامن صهیونیست ها را خواهد گرفت.
تاكید جهاد اسلامی و حماس بر پاسخ قاطع به تجاوزات رژیم صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، رمضان عبدالله شلح دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از همه گروههای مقاومت و شاخه های نظامی آن ها بویژه گردان های قدس خواست با شدت بخشیدن مبارزه، به جنایت جدید صهیونیستها پاسخی قاطع و دردناک دهند.
 
وی در پیام تسلیت خود به خانواده کودک شهید 'علی سعد دوابشه' افزود: این جنایت دردناک نشان دهنده میزان کینه و توحش موجود در دل های این جنایت کاران نسبت به ملت و بویژه کودکان ماست که گل های زندگی و تضمین کننده ادامه حضور ما دراین سرزمین به شمارمی روند.
 
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اضافه کرد: این جنایت وحشتناک که همزمان با تجاوز مداوم صهیونیست ها به مسجد الاقصی صورت گرفت از نیت های پلید رژیم صهیونیستی برای ریشه کن کردن ما از سرزمینمان و از بین بردن هر اثری ازما و مقدساتمان پرده برمی دارد.
 
رمضان عبدالله شلح تصریح کرد: این اقدامات ما ملت و گروه ها و رهبران فلسطین را در مقابل یک مسوولیت تاریخی قرار
می دهد که همان پایبندی و تمسک به حق خود در دفاع از مردم و مقدسات و حفظ سرزمین با هر قیمتی است.
 
اسماعیل هنیه نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس"نیز تاکید کرد که تنها راه پایان دادن به عربده کشی شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری، توقف همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی و بازگذاشتن دست مقاومت برای مقابله با تجاوزات صهیونیست ها است.
 
وی شامگاه شنبه در گفتگو با شبکه ماهواره ای الاقصی ضمن اشاره به توانمندی ساکنان کرانه باختری برای مقابله با اشغالگران، تصریح کرد: « کسانی که کرانه باختری را به آتش کشیده اند، به زودی خود در این آتش خواهند سوخت».
 
هنیه همه فلسطینیان را به ایجاد نگرش ملی واحد و تقویت مقاومت برای مقابله با عربده کشی صهیونیست ها فراخواند.
 
https://taghribnews.com/vdcef78wpjh87wi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی