تاریخ انتشار۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : 260478
معاون ارتباطات و امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری:

دشمنان در تلاش برای جلوگیری از تشکیل امت واحده اسلامی هستند

معاون ارتباطات و امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری گفت: دشمنان برای ایجاد اختلاف و درگیری میان مسلمانان درصدد القای افکار تفرقه انگیزانه هستند تا از این طریق از شکل گیری امت واحده اسلامی جلوگیری کنند.
دشمنان در تلاش برای جلوگیری از تشکیل امت واحده اسلامی هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله "محسن قمی" معاون ارتباطات و امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری، 28 بهمن در اختتامیه بیست و هشتمین همایش علمی تحقیقی مذاهب اسلامی در زاهدان اظهار داشت: همه مذاهب اسلامی می‌توانند بر اساس حجت الهی خودشان رفتار کنند اما به شکل گیری امت واحده اسلامی نیز باید توجه اساسی داشته باشند.
 
آیت الله قمی با اشاره به اینکه کشورهای اسلامی از نظر ثروت های مادی و معنوی از قوی ترین کشورهای دنیا هستند، تصریح کرد: مسلمانان اگر در سایه اتحاد و همدلی حرکت کنند نقش بی بدیلی در جهان خواهند داشت.
 
معاون ارتباطات و امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری گفت: عمده مناطق راهبردی جهان در اختیار کشورهای اسلامی است و دشمنان به این مناطق چشم طمع دوخته‌اند.
آیت الله قمی همچنین اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام جمهوری اسلامی به تبعیت از امام راحل مصالح امت اسلامی را در اولویت قرار داده‌اند.
 
وی با تأکید بر اینکه نقش آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی، انگلیس و رژیم آل سعود را در شکل گیری گروههای تکفیری نباید از یاد برود، خاطرنشان کرد: همه ما نسبت به گروههای تکفیری مانند داعش حساس هستیم و وظیفه داریم اهداف شوم آنان را افشا کنیم.
 
معاون ارتباطات و امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت: گروههای تکفیری، بسیاری از مسلمانان را در کشورهای اسلامی به شهادت رسانده اند. آنان زیرساخت های کشورهای اسلامی را از بین برده و چهره اسلام را میان مردم جهان خشن و منفور نشان داده اند.
 
آیت الله قمی اظهار داشت: مسلمانان باید امت واحده را شکل دهند و فریب آمریکا و استکبار جهانی را نخورند.
 
وی همچنین تأکید کرد: علما باید خطرهای گروههای تکفیری را برای جوانان تشریح کنند تا آنان جذب این گروه ها نشوند.
https://taghribnews.com/vdcef78wvjh8pei.b9bj.html
مرجع : ایسنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی