تاریخ انتشار۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۷
کد مطلب : 260973
عضو مجمع بین المللی جوانان امت واحده:

مساله فلسطین محور وحدت همه مسلمانان و آزادگان جهان است

عضو مجمع بین المللی جوانان امت واحده، گفت: مساله فلسطین به عنوان اصلی ترین مساله کنونی جهان اسلام، محور وحدت همه مسلمانان و آزادگان جهان قرار گیرد.
مساله فلسطین محور وحدت همه مسلمانان و آزادگان جهان است
به گزارش خبرگزاری تقریب از گلستان، «آخوند عصام الدین گوگلان» در کمیسیون جوانان ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین که با شعار «همه برای فلسطین- معا لدعم فلسطین – All for Palestine » در محل سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد، اظهار کرد: دفاع از مظلومیت ملت فلسطین وظیفه همه مسلمانان جهان است و خدمت در راستای آن باید به عنوان اصلی ترین امور مد نظر ملل مسلمان باشد.
مدرس مدرسه علوم دینی اهل سنت ربانیه چنارلی استان گلستان با اذعان بر اینکه جوانان دنیای اسلام باید در حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین اهتمام ویژه ای داشته باشند، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری در مراسم افتتاحیه کنفرانس انتفاضه فلسطین تاکید فراوانی بر حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین داشتند، جوانان مسلمان نیز در این عرصه حضور فعال و پر رنگی داشته باشند.
وی، افزود: حضور جوانان و دانشجویان فلسطینی و عرب در دانشگاهای جمهوری اسلامی ایران و اجتماع با طلاب و دانشجویان اهل سنت ایرانی در استان های اهل سنت کشور باعث آشنایی و همگرایی جوانان مسلمان با همدیگر می شود.
عضو مجمع بین المللی جوانان امت واحده با اشاره به نقشه های شوم دشمن برای تضعیف امت اسلامی، و اینکه در حال حاضر دولت های غربی با طرح خاورمیانه جدید، درصدد تجزیه مجدد کشورهای اسلامی و تقسیم آن ها به ایالت های کوچک هستند٬ گفت: ایجاد تشکلات جوانان دنیای اسلام بصورت منسجم جهت حمایت از انتفاضه فلسطین و ارائه فعالیت های آنها در دنیای اسلام در حمایت از آرمان های فلسطینیان بسیار مفید است.
 
https://taghribnews.com/vdcef78wxjh8poi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی