تاریخ انتشار۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۲
کد مطلب : 277272
//به مناسبت برگزاری کنفرانس مسلمانان و مقابله با تروریسم و افراط گرایی در برزیل//(10)

رئیس مرکز اسلامی برزیل:افراط گرایی و تفرقه دور از اسلام است/تفرقه و اندیشه تکفیری دشمنان داخلی هستند

تنا - برزیل
رئیس مرکز اسلامی برزیل با با بیان اهداف استکبار در جامعه اسلامی از جمله محدود کردن عوامل پیشرفت مسلمین و عقب نگه داشتن آنها در علم گفت: از بین رفتن فرهنگ دینی و گفتگو و مدارا از اسباب ریخته شدن خون مسلمانان است.
رئیس مرکز اسلامی برزیل:افراط گرایی و تفرقه دور از اسلام است/تفرقه و اندیشه تکفیری دشمنان داخلی هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شیخ طالب خزرجی" رئیس مرکز اسلامی برزیل در کنفرانس "مسلمانان و مقابله با تروریسم و افراط گرایی"  گفت: استکبار جهانی اهدافی را در جامعه اسلامی دنبال می کند، که از جمله آن مشوه کردن ذهن مردم نسبت به دین مبین اسلام و تحریف آن از اصل پاک  حنیف، تسلط بر کشورهای اسلامی از طریق ایجاد تفرقه بین آنها، محدود کردن عوامل پیشرفت مسلمین و عقب نگه داشتن آنها در علم است.

وی ادامه داد: استکبار با نزاع ها و اختلافات قومی و دینی باعث از بین رفتن سرمایه انسانی کشورهای اسلامی و تسلط بر آنها می شود.

خزرجی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه از دشمن داخلی نباید غافل شد، گفت: دشمن داخلی ما تفرقه است، افراط گرایی و تفرقه دور از اسلام است و موجب تضعیف مسلمین و فتنه در بین در بین آنها می شود.

وی افزود: دشمن داخلی دوم اندیشه تکفیری است که به تدریج در حال نفوذ در جوامع مسلمین است و با نام اسلام و مسلمین، جهاد و مقاومت را تحریف می کند و تروریسم را در لباس جهاد جلوه می دهند.

رئیس مرکز اسلامی برزیل گفت: ترور ترور است چه از جانب دولت باشد چه از جانب  فرقه ها و افراد و علیه هر کسی که باشد، به منزله کشتار بندگان خوب خداست که خداوند ما را از آن تحذیر کرده و وعده جهنم برای آن داده است؛ ظالم، معاون ظالم و راضی به آن، هر سه در ظلم شریکند.

شیخ خزرجی خاطر نشان کرد: از بین رفتن فرهنگ دینی  و گفتگو و مدارا از اسباب ریخته شدن خون مسلمانان است که مرتکب آن قطعا رستگار نمی شود.
https://taghribnews.com/vdceff8wwjh8fwi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی