>> کمیته حمایت از مقاومت فلسطین، ادامه محاصره غزه را محکوم کرد | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : 179479

کمیته حمایت از مقاومت فلسطین، ادامه محاصره غزه را محکوم کرد

کمیته حمایت از مقاومت فلسطین در نشست دوره ای خود ضمن بررسی اوضاع منطقه، انفجارهای تروریستی در منطقه جبل محسن طرابلس و انتشار تصاویر موهن به رسول اکرم(ص) را محکوم کرد.
کمیته حمایت از مقاومت فلسطین، ادامه محاصره غزه را محکوم کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، کمیته حمایت از مقاومت فلسطین، نشست دوره ای خود را در بیروت و به ریاست، "حاج حسن حب الله" دبیر کل آن و سایر اعضا برگزار کرد و در مورد اوضاع عمومی فلسطین و لبنان و منطقه بحث و گفتگو کردند.

این کمیته با صدور بیانیه ای ضمن تبریک به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص)، و هفته وحدت اسلامی، انتشار تصاویر موهن به رسول اکرم(ص) و مقدسات دینی مردم و امت مسلمان را محکوم کرد.

کمیته حمایت از مقاومت فلسطین ادامه محاصره نوار غزه و تعطیلی عملیات بازسازی آن را به شدت محکوم کرد و خواستار حمایت کشورهای عربی و بین المللی از مردم غره و باز سازی ویرانیهای این شهر شد.

این کمیته نسبت به تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی به مسجد الأقصی و تلاش این رژیم برای یهودی سازی قدس و ادامه شهرک سازی در قدس و کرانه باختری هشدار داد.

کمیته حمایت از مقاومت فلسطین ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی در منطقه جبل محسن طرابلس، خواستار حفط وحدت و امنیت و ثبت لبنان شد.

این کمیته در ادامه بر اهمیت افزایش روابط برادرانه بین لبنان و فلسطین تأکید کرد.
https://taghribnews.com/vdcefo8zojh8fei.b9bj.html
مرجع : المنار
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی