تاریخ انتشار۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : 278578

​پیام تبریک دبیر شورای عالی امنیت ملی به مناسبت روز خبرنگار

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، ضمن تجلیل و بزرگداشت رسالت اهل قلم، از خبرنگاران به عنوان تولیدکنندگان قدرت نرم نظام اسلامی تشکر و قدردانی کرد.
​پیام تبریک دبیر شورای عالی امنیت ملی به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، امیر دریابان "علی شمخانی" نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، ضمن تجلیل و بزرگداشت رسالت اهل قلم، از خبرنگاران به عنوان تولیدکنندگان قدرت نرم نظام اسلامی تشکر و قدردانی کرد.
 
در این پیام آمده است: نقش تعیین کننده شبکه اطلاع رسانی کشور در شکل گیری امنیت ملی پایدار و کم نظیر در جمهوری اسلامی ایران حاصل تلاش‌های صادقانه اصحاب قلم وخبرنگاران سخت کوشی است که با آگاهی بخشی و روشنگری در جامعه تولید کنندگان قدرت نرم نظام اسلامی در محیط پرآشوب کنونی منطقه هستند.
 
شمخانی افزود: با گرامیداشت شهدای والامقام جبهه اطلاع رسانی و آگاه سازی، هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به همه فعالان پر تلاش این عرصه تبریک می‌گویم و از همراهی و تعامل سازنده خبرنگاران در تولید و انعکاس دقیق اخبار و گزارش‌هایی که مقوم امنیت ملی و ترسیم کننده دستاوردهای نظام است و تقویت و استحکام ساخت درونی نظام را به ارمغان می‌آورد، تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
در پایان این پیام تأکید شده است: امید است با هوشیاری، بصیرت، تیزبینی و تلاش بیش از پیش خبرنگاران که دیده بانان امین جامعه هستند شاهد توسعه روز افزون زمینه‌های دستیابی به اهداف و منافع ملی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهتگی و اجتماعی باشیم.
 
https://taghribnews.com/vdcefv8wvjh8fni.b9bj.html
مرجع : تسنیم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی